Gråter i søvne....

HopeAndLove

Gift med forumet
jentene i juni13
Den siste tida nå har det vært mye gråting i søvne på vesla. Det går ca 1t etter hu har lagt seg. Sett bort fra litt innkjøring nå med ukjent sted og reiseseng, er det sjelden eller så og si aldri problem å legge hu. Men så begynner det.. alt fra små klynk til større hyl. Noen ganger varer det bare 3-4 sekunder av gangen, så er det over. Andre ganger godt over 10sek. Jeg har begynt å telle, og går ikke inn før jeg nærmer meg 10 sekunder. For som regel ligger hu å sover når jeg kommer inn... kanskje koser litt med kosekluten med fingra. Også er det noen ganger hu sitter oppreist og er våken.. nå er kl er 5.30 og har akkurat sovna... holdt på med 5 min soving, så hyl, 5 min soving etc.. siden 2.30...
Kan det være så enkelt som at det er tenner? Jeg har ikke vært hos legen enda, men tviler på det er øra. For hu driver like dan om jeg har hu oppå meg... hatt en runde med øyekattar nå (gråten begynte før det), og småfeber med litt løs mage. Men jeg finner ikke noe sammenheng siden gråten går litt opp og ned, og ikke har direkte "samkjøring" med feberen. I tillegg er vi borte tom neste torsdag.. så blir det værre ringer jeg jo legevakt her, men det er jo ikke kritisk.. Hu er i tipp topp slag på dagen nå, bare trøtt på eftan siden det blir styr på natta... og drikker godt ila dagen. Mat er litt opp og ned. forslag any one?? :)
 
Kanskje tenner ja, eller bare en periode, kanskje hun drømmer eller noe? Håper det går over. Mye grining her på natta, men da er han våken i det minste.
 
Tenkte drømmer med engang.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Lillemor har også vært slik i perioder. Og setter igang med skikkelige hyl helt plutselig når ho sover. Noen ganger er det bare noen sekunder så sovner ho igjen. Andre ganger har ho "våknet" og har hylt i en times tid selvom jeg tar ho opp og trøstet. Her virket det som det var nattskrekk siden ho aldri våknet helt. Øynene var igjen og det virket som ho var livredd, og det hjalp ikke med trøst uansett hva jeg gjorde.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Kanskje tenner ja, eller bare en periode, kanskje hun drømmer eller noe? Håper det går over. Mye grining her på natta, men da er han våken i det minste.
Jeg håper det bare er tenner, men føler det er så lett å "skylde" på det om du skjønner?
Tenkte drømmer med engang.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Ja, det kan godt være! :) var vært inne på tanken...
Lillemor har også vært slik i perioder. Og setter igang med skikkelige hyl helt plutselig når ho sover. Noen ganger er det bare noen sekunder så sovner ho igjen. Andre ganger har ho "våknet" og har hylt i en times tid selvom jeg tar ho opp og trøstet. Her virket det som det var nattskrekk siden ho aldri våknet helt. Øynene var igjen og det virket som ho var livredd, og det hjalp ikke med trøst uansett hva jeg gjorde.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
omtrent som her da.. bare at når hu virkelig setter i gang så vrir og åler hu seg eller reiser/setter seg opp. Og da er hu våken. Den ene gangen jeg tok hu opp i går sovna hu momentant i arma mine.. Vi la oss i en annen seng noen timer i natt. Og da hylte hu ikke så mye, men det kom like ofte og snudde og vrei på seg med ynk og smågrining....
 
Her har vi vært rundt omkring og sove forskjellige plasser i sommer. Etter det har han om mulig blitt ennå verre om nettene, våkner og griner. Bruker oppmot en time å sovne både på kveld og på dagtid. Jeg må stryke han til han sovner og i ti min etter, ellers våkner han . Jeg tror det har med ferien å gjøre, alt er ute av sin vanlige trall. Kan være det hos dere også, derfor hun reagerer ?
 
Vi blei litt ut av rutiner første uka jeg hadde ferie. Sov lenge på morran, så hele dagen forskjøv seg. Utover det de samme vannene.. og hu begynte så smått før det. Men det har blitt værre nå som det har blitt ulike steder å sove etc..!
 
Back
Topp