Gråter for alt og ingenting..

Minnimamma

Betatt av forumet
lurer på om noen andre har hormoner som tydelig merkes?

Her tar det helt av! Gråter for alt og ingenting. Det kan være noe jeg ser på tv, en fin sang på Spotify, eller bare noe noen sier!

Jeg gråter mer enn vanlig... Har sett noen filmer basert på Nicholas Sparks bøker (som jeg har sedd maange ganger) og har grått mer enn jeg gjorde første gang jeg så de :p

Jaa, og det er helt forferdelig :p

Huff! Synes det er slitsomt, håper det skal stabilisere seg litt snart! :p Jeg pleier aldri å gråte, føler meg som en skikkelig "sippe-kjerring" :p

I dag gråt jeg fordi at jeg ikke hadde lyst på sex når jeg skjønte at mannen ville.. Gråter av alle serier og filmer som har med barnefødsler og gjøre, spesielt fødeavdelingen! Jeg gråter hvis mannen er ekstra snill eller når han ser på fotball og ikke hir meg nok oppmerksomhet. Kjempeslitsomt, men er glad jeg har en forståelsesfull mann ❤

I dag gråt jeg fordi at jeg ikke hadde lyst på sex når jeg skjønte at mannen ville.. Gråter av alle serier og filmer som har med barnefødsler og gjøre, spesielt fødeavdelingen! Jeg gråter hvis mannen er ekstra snill eller når han ser på fotball og ikke hir meg nok oppmerksomhet. Kjempeslitsomt, men er glad jeg har en forståelsesfull mann ❤

Hehe, bra det ikke bare er meg! Tror vi har fått rimlig lik reaksjon på disse hormonene :p

Huff, jeg tror vi er helt normale :p jeg er også veldig lettrørt om dagen og for ikke å snakke om sårbar.... Føler meg som et lite barn!

Jeg er helt håpløs!
I dag begynte jeg å gråte fordi jeg var "tjukk i huet" (37 cm i omkrets) da jeg ble født. Og fordi jeg ligner på mamma på bildet av oss som sto i avisa da jeg ble født.
Og fordi jeg spiste opp kindersjokoladen.
Og fordi den ene nevøen min sa takk da han fikk en greie jeg ikke skal ha lenger.
Og fordi jeg ikke har råd til å kjøpe hus til 13 mill (burde gråte for det oftere, for da får jeg sikkert råd :P ).
Og for hver gang jeg begynte å gråte, gråt jeg litt fordi jeg skjønte at det var litt spesielt....

lurer på om noen andre har hormoner som tydelig merkes?

Her tar det helt av! Gråter for alt og ingenting. Det kan være noe jeg ser på tv, en fin sang på Spotify, eller bare noe noen sier!

Her kommer tårene om det blir diskusjon med mannen. Skal ingenting til heller, kan være en liten uenighet om hva vi skal ha til middag. Utrolig slitsomt mem får det som regel som jeg vil da... Hehe

Det er så godt å lese jeg ikke er alene. Kan ikke huske jeg var slik da jeg gikk gravid forrige gang.... Nå er det helt ekstremt, og jeg føler meg så ubrukelig til tider!!! :/

Begynte å grine isted fordi pappa skal flytte en time unna om et år!

Tårene kommer lett ja! Ofte av små filleting!

Jepp. Kan gråte for alt. På samme måte kan jeg fly i taket for alt også..kan ikke huske det var slik sist gang.

Gråter hvis noe er for morsomt. Akkurat som om kroppen ikke klarer å skille sorg fra glede, for midt i latterkramper får jeg en dyp sorgfølelse, og kan hulkgråte i opptil en halvtime uten å klare å slutte. :p

Back
Topp