Gråter dere?

Savira

Elsker forumet
Føles som om jeg gråter hele tiden idag.
Jeg gråter over ingenting, stygge tanker, unødvendige ting.
Føler at jeg ikke gjør noen ting riktig idag, sier ting feil, gjør ting feil. Ting jeg kan..
Stod å vasket opp mens gubben støvsugde, og plutselig bryter tårene løs, og der står jeg.. later som ingenting mens jeg strigråter. Jeg vet ikke hva som skjer...
Er det hormonene som tar overhånd??

Stakkars deg da, ikke noe morsomt å ha det slik.
Men det er ikke noe uvanlig å være litt ekstra hormonell om dagen. Slitsomt, men er nok bare noe vi må igjennom mer eller mindre...

Merker selv at jeg er veldig nærtagen hvis gubben kommenterer noe, og blir fort sur... [8|]

Heldigvis blir det bedre etterhvert (mener jeg å huske [:)])

Blir nok litt fortere sint jeg også. Og tror nok du bare kan skylde på hormonene[;)] Er slitsomt å ha det sånn...

Det er kjempe slitsomt. Er ikke sint heller. Er bare ekstremt sårbar på en måte. jeg vil heller være bestevenn med doskålen enn å holde på som jeg gjør nå....

Trøsten får vel være at det går over, og resultatet blir så bra i mars[:D]

Jeg også er sånn.. men begynner ikke å grine når jeg bare står rett opp og ned liksom, men veldig nærtagende når det gjelder ting på tv. Jeg griner av home and away liksom, sånn helt uten grunn.. Det var en av tingene jeg la merke til, som gjorde at jeg misstenkte at jeg var gravid, for jeg er ikke SÅ følsom ellers! [;)]

Eg kan bli rasande sint veldig fort no, og eg er egentleg veldig tolmodig. Og så griner eg av t.d. Gilmore Girls og sånne ting... Hormontroll? Eg? [8D]

jeg blir også fortere rørt, vi får bare fatte mot og håpe det går over på sikt [:)]

Det lettet heldigvis uttover dagen for min del. Unnskyldte gubben for en merkelig oppførsel. hehe.
Nå har jeg akkurat sett ferdig alle sesongene av Sex and The City, og den siste episoden. Jeg gråt gjennom HELE!!! strigråt på slutten.. Herregud.. Jeg skulle gjort hva som helst for å få kvalmen fremfor gråten. jeg gråter jo ALDRI!!

ORIGINAL: Savira

Det lettet heldigvis uttover dagen for min del. Unnskyldte gubben for en merkelig oppførsel. hehe.
Nå har jeg akkurat sett ferdig alle sesongene av Sex and The City, og den siste episoden. Jeg gråt gjennom HELE!!! strigråt på slutten.. Herregud.. Jeg skulle gjort hva som helst for å få kvalmen fremfor gråten. jeg gråter jo ALDRI!!
HAHAHA, det gjorde jeg og for litt over en uke siden [8D][8D][8D][8D]hahah, må jo nesten le litt av oss og. [:D]

hehe, ja jeg er også veldig følsom for tiden. Gråter veldig lett, og blir og veldig fort sint[:@]
Men det går fort over, og jeg er blid som en sol igjen :P haha

Jeg virkelig hater hormoner. Jeg gråter jo aldri, og nå sitter jeg med klump i halsen fordi vi ser på finalen av fotballVM, og jeg vet at en kommer til å vinne uansett... bare av DET kan få meg til å sippe.. Gud som jeg gleder meg til alt annet tar over hormonene!!

ORIGINAL: Etaeb84

Jeg også er sånn.. men begynner ikke å grine når jeg bare står rett opp og ned liksom, men veldig nærtagende når det gjelder ting på tv.!

Jeg og! Gråter til og med av reklamer, særlig med babyer i.. I sta så jeg på ett program hvor brudgommen skulle arrangere bryllupet uten at bruden visste noen av valgene han tok. Og jeg ble så rørt, hele tiden! Gråt og gråt.. Godt jeg er hjemme alene i kveld [;)]

Back
Topp