Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føker meg nesten som en dårlig mamma når jeg leser at deres barn ikke trenger å hylgråte. Min baby gråter lett og det er ikke mange sekund fra lett suttring til hylgråt, og med to barn må han ofte vente litt for at jeg er opptatt og da kommer gråten lett. Han gråter intenst om han er sulten eller trett og jeg må legge han fra meg for å lage mat eller ordne til vogna hans, da blir han dødelig fornerma. Gjenomsnittlig gråter han seg nok til tårer et par ganger til dagen i alle fall
Gråt er bare deres måte å si ifra på. Tenk på det sånn; han blir lei seg at du går på do fordi han er så uendelig glad i deg. Du er superhelten hans vettuAldri en dag uten. Han varierer sånn i hvor mye han spiser (delammer) så det er ikke alltid lett å skjønne kjappt nok at han plutselig skal ha dobbelt så mye på flaske som dagene før. Noen ganger blir han og stuptrøtt etter bare 30-40 min selv etter en lenger hvil og da tar det tid før jeg skjønner at han er trett, når gan ellers ikke er trett før etter 1,5 timer. Han pleide alltid å hyle når han blei lagt i vogna for å sove (overtrøtt eller ei) men det har gitt seg heldigvis. Han hylgråter ofte i bilen og kan rekke å hylgråte av kjedsomhet på gulvet bare jeg er på do... Kan hylgråte av overstimulering etter intens fireåring som har lekt litt for mye med ham.
Føker meg nesten som en dårlig mamma når jeg leser at deres barn ikke trenger å hylgråte. Min baby gråter lett og det er ikke mange sekund fra lett suttring til hylgråt, og med to barn må han ofte vente litt for at jeg er opptatt og da kommer gråten lett. Han gråter intenst om han er sulten eller trett og jeg må legge han fra meg for å lage mat eller ordne til vogna hans, da blir han dødelig fornerma. Gjenomsnittlig gråter han seg nok til tårer et par ganger til dagen i alle fall
Aldri en dag uten. Han varierer sånn i hvor mye han spiser (delammer) så det er ikke alltid lett å skjønne kjappt nok at han plutselig skal ha dobbelt så mye på flaske som dagene før. Noen ganger blir han og stuptrøtt etter bare 30-40 min selv etter en lenger hvil og da tar det tid før jeg skjønner at han er trett, når gan ellers ikke er trett før etter 1,5 timer. Han pleide alltid å hyle når han blei lagt i vogna for å sove (overtrøtt eller ei) men det har gitt seg heldigvis. Han hylgråter ofte i bilen og kan rekke å hylgråte av kjedsomhet på gulvet bare jeg er på do... Kan hylgråte av overstimulering etter intens fireåring som har lekt litt for mye med ham.
Jeg er sikker på at du gjør en god innsats som mamma. Barn er forskjellige, noen gråter mye, andre lite. Vi har vært heldige og har en baby som sjelden gråter seg til tårer uten at jeg tror det gjenspeiler at vi er spesielt oppmerksomme eller selvoppofrende. Tre-måneders vaksinen var tydelig traumatisk, ellers stopper det som regel med sinte skrik. Temperament og sterke meninger har han nok av, tror bare han er typen som heller blir sint enn å gråte seg til tårer.
Gråt er bare deres måte å si ifra på. Tenk på det sånn; han blir lei seg at du går på do fordi han er så uendelig glad i deg. Du er superhelten hans vettuAlle er forskjellige og de små har (som oss) gode og dårlige dager. Min har en skikkelig kiip periode nå og det er utrolig frustrerende, men jeg gjør så godt jeg kan - og det får være bra nok.
Takk for trøstende ord. Ja, babyer er forskjellige og begge mine har vært av den utålmodige typen som helst elsker å være i mamma sine armer. Babygråt er linsom det mest smertefulle som finnes, og dem gjør noe med oss(som den jo skal) men som desverre også gjør at vi føler oss som dårlige mødre noen ganger særlig sammenlignet med andre babyer som gråter mindre.Dårlig mamma er du ikke, helt sikkert
Det du beskriver er sånn jeg forestilte meg at hverdagen med baby var, før jeg fikk barn.
Så jeg ville anta at det egentlig er ganske normalt.
Men det er jo litt fint å lese at alle har litt forskjellige babyer, noen skriker mye, andre lite. Har lite å gjøre med hva vi gjør med dem, men rett og slett hvordan babyen er.