Gråte om kapp.....

Mummi-mamma nr 1

Elsker forumet
Nå er jeg bare så sinnsykt frustrert..... jeg og gulle mitt har i dag grått om kapp.[&o]
Nå vet jeg ikke lenger ka ej skal gjør.
Nå har ting virkelig nådd ei grense!!!!!! Kan med trygghet si at gutten min er helt umulig.
Ikke bare hyler han når noen andre enn meg eller pappan holder han, men no skal han ikke inn i noet annet lokale enn sitt eget hjem!! Kan ikke ta han med meg i butikken engang, (bare hvis han sover...)
Kan iallefall ikke ta han med meg på besøk.....
I dag skulle ej møte ei venninne på en butikk, Tok med meg gutten i baby-bjørn (noe som alltid har gått bra)
Men i det jeg gikk gjennom døra, begynte lippa å vibrere og han begynte å stor-tute!!![&o]
Han fortsatte når vi gikk ut.... når vi sto på gata, helt til jeg gikk hjem alene!
Og når vi kom hjem, tillot jeg meg selv å stor-tute også........

Er bare så sinnsykt lei meg nå!!!!!!

Hva skal jeg gjør???? Er helt desperat!!!!!!!
Skal jeg bare sette hardt mot hardt, og ta han med meg på besøk til bestemor og la han tute ferdig?????

Alt av råd, mottas med glede!!

uff da det hørtes ikke hyggelig ut nei,skjønner at du er frustrert jeg ville ha brukt bare vogna for den kjenner han og føler seg sikkert trygg i,
og prøvd det men jeg ville også prøvd og gått på besøk til andre,han er sikkert bare inne i en periode dette sklir sikkert over men skønner at det er frustrene så len ge det står på.

Gir deg en god klem.... 

gutten er kjempesnill når vi er hjemme! Jeg har alltid sett for meg at vi skulle kose oss masse nå denne tiden, dra på cafe, på besøk og få masse besøk. Og jeg skulle gladelig vise frem stoltheten min..............
Men istede sitter jeg her.. og blir mer og mer ensom. [&o][&o]
sa til mannen min i går at det hadde vert bedre å sitte i fengsel.....da vet man i det minste når man slipper ut......
(Er skikkelig neffor om dagen ja...)[:(][:(]

I dag låg han på stellebordet og "trente" på magen, og jeg gråt mens jeg prøvde å synge en sang til han...

(må bare slippe ut litt damp, så dere får bare holde ut at jeg ikke er så positiv)

Uff... stakkars deg!!
Kan du ikke la pappa`n ta han med seg ut en tur??
Bare la han skrike litt???
Det kan jo hende at det blir masse inntrykk for han når han sitter i baby bjørnen, og at det blir litt overveldende for han når dere er ute[8|]

Back
Topp