Gråt og natt

Strikke_mor

Blir kjent med forumet
what to doo!?!
Jentungen har så sykt lakenskrekk, når hun blir trøtt gjør hun alt i verden for å ikke sovne. Hun hylgråter, om jeg trøster i sengen, løfter opp eller bysser gråter hun, går jeg ut i stuen er alt bra. Uansett når hun skal sove er dette et problem, hun sovner med pupp og intil meg når hun har fri tilgang.

Jeg skal jo snart på jobb, hva gjør jeg ? Hun kan gjerne gråte tre timer i strekk om jeg ikke gir pupp.....
 
what to doo!?!
Jentungen har så sykt lakenskrekk, når hun blir trøtt gjør hun alt i verden for å ikke sovne. Hun hylgråter, om jeg trøster i sengen, løfter opp eller bysser gråter hun, går jeg ut i stuen er alt bra. Uansett når hun skal sove er dette et problem, hun sovner med pupp og intil meg når hun har fri tilgang.

Jeg skal jo snart på jobb, hva gjør jeg ? Hun kan gjerne gråte tre timer i strekk om jeg ikke gir pupp.....


Var egentlig ikke noen konkrete tips, men her fungerte det at jeg går med han litt og har dyne hans rundt han. Så legger jeg han i senga mi opp på dyna hans med min dyne opp på, sånn at han kan lukte meg. Han klager i 5-10min, men sovner. De kveldene han våkner mye, så ammer jeg han, men tar ut puppen før han sovner veldig tungt.

Forstår frustrasjonen din! Håper det snur seg snart :) de små endrer jo vaner og mønster hele tiden.
 
Back
Topp