Grålig avføring

therese_

Glad i forumet
Etter at vi gikk over til mme har Thea etterhvert fått en grålig avføring... Noen andre som har opplevd dette??? Litt usikker på om det er normalt[:)] En smule bekymret her merker jeg da jeg ikke klarer å finne noe informasjon om det på nettet,........[8|]

Nei, bare at den har blitt fastere. Like gul.....

ORIGINAL: therese_

Etter at vi gikk over til mme har Thea etterhvert fått en grålig avføring... Noen andre som har opplevd dette??? Litt usikker på om det er normalt[:)] En smule bekymret her merker jeg da jeg ikke klarer å finne noe informasjon om det på nettet,........[8|]

Therese har det også slik!
var på kontroll med henne idag men glemte jammen å spørre om det..
Har ikke tenkt over det egentlig, var bare glad at hun hadde fått til avføringen...
Du må gi en lyd om du finner utav det!! [;)]

ORIGINAL: Venter på gulle

ORIGINAL: therese_

Therese har det også slik!
var på kontroll med henne idag men glemte jammen å spørre om det..
Har ikke tenkt over det egentlig, var bare glad at hun hadde fått til avføringen...
Du må gi en lyd om du finner utav det!! [;)]

Det skal jeg gjøre[;)] Tar kanskje en tur ned på helsestasjonen i morgen for å høre... Like greit så slipper jeg tenke noe mer på det[:D] Ellers får du gjøre det samme[;)][:D]

Back
Topp