Gråblyant til skolebarn

Vi kjøpte trykkblyant i fjor men var ikke så imponert over kvaliteten, noen som har gips til gode trykkblyanter også?

Har kjøpt pilot trykkblyant nå for hun fikk låne en vi hadde hjemme og likte den godt men særlig mellomste som begynner i 3.klasse liker 0.7 bly ikke 0.5 som vi ellers hadde. Også eldstemann synes. 0.7 holder bedre uten å brekke.

Vanlige blyanter har jeg ikke kjøpt, det har de fått på skolen.

Har kjøpt pilot trykkblyant nå for hun fikk låne en vi hadde hjemme og likte den godt men særlig mellomste som begynner i 3.klasse liker 0.7 bly ikke 0.5 som vi ellers hadde. Også eldstemann synes. 0.7 holder bedre uten å brekke.

Vanlige blyanter har jeg ikke kjøpt, det har de fått på skolen.
Får vanlig på skolen her også men det er jo bare 1 så vi kjøper flere sånn at vi har liggende.

Får vanlig på skolen her også men det er jo bare 1 så vi kjøper flere sånn at vi har liggende.
Her har de fått ny om de har brukt den opp/ikke klart å bruke den opp. Det vsr vel en i penalhuset da vi kjøpte det. Det hender de får til jul eller bursdag sånne med motiver. Ikke så gode og ikke mye brukt de er tynne. Men ipad skole så særlig mellomste bruker ikke en blyant i året, og de har trykk i tillegg.

Men mine har likt sånne tykke blyanter og det er vel ikke like aktuelt for din, de skriver jo tykt også.

Her har de fått ny om de har brukt den opp/ikke klart å bruke den opp. Det vsr vel en i penalhuset da vi kjøpte det. Det hender de får til jul eller bursdag sånne med motiver. Ikke så gode og ikke mye brukt de er tynne. Men ipad skole så særlig mellomste bruker ikke en blyant i året, og de har trykk i tillegg.
Her får de kun den ene, eller kan jo være annerledes på ungdomsskolen da.

Har kjøpt hele esker med blyanter, så deler jeg ut etter hvert som de blir borte, knekt og kvesset opp..
engros har i alle varianter, ellers har det blitt biltema, bokhandel osv.. syns de funker fint..

Back
Topp