Grå kjøkkeninnredning

Elkjøp selger elpoq kjøkken. De som produserer de kjøkkene er de samme som produserer HTH. Poenget mitt: der har de et som heter fasett grå. Den skal jeg ha i nye huset mitt :-) de har prosenter nå på fronter ( og noe for hver 4000 kr så" bla bla" ving gavekort ) Det er det jeg kom billigst ut med. De tegnet et flott kjøkken til slik jeg ville ha det og ingen andre kunne konkurrere i pris i forhold til kvalitet da :-)
Lykke til videre :-)
Spør også onkel Google, der finner du mye inspirasjon og på pinterest :-)

Vi har grått kjøkken.

Eneste bildet jeg har fra kjøkkenet på mobilen er dette, her du ser benkplaten. Den heter drivved.
ImageUploadedByBV Forum1427006527.937741.jpg

Kan ta bilde av hele kjøkkenet senere. Orker ikke gå ned to etasjer nå:p Minn meg på det om jeg glemmer det;)

Liker ikke grått. Synes det er en stygg farge.
Vet om flere som har grått kjøkken, og det synes e ikke er så fint (men holder det for meg selv). Hvis de som bor der er fornøyde med farga så ska ikke e komme utenfra og si "fysj kor stygt" ;)
E synes grått er en mørk farge, dvs synes det blir så dystert.
Vi har forholdsvis lys grå og vegger og tak er hvite så kjøkkenet vårt er veldig lyst!

Jeg elsker grått! Og gjennomgående hvitt over alt i hele huset er jo så på vei ut :-P Her jobber vi hardt med å finne ut hva vi skal gjøre med alle de hvite veggene våre. Har funnet et par kule tapeter og arbeider oss frem mot litt mer særpreg i huset :-)

Åå, skulle veldig gjerne vist bilde altså, men har ikke så lyst til å bli gjenkjent:( men vi er veldig veldig fornøyd altså! Kunne ikke tenke meg annet nå iallfall. Og lei kan man bli uansett hvilken farge man velger:-)

Full forståelse ;)

Elkjøp selger elpoq kjøkken. De som produserer de kjøkkene er de samme som produserer HTH. Poenget mitt: der har de et som heter fasett grå. Den skal jeg ha i nye huset mitt :-) de har prosenter nå på fronter ( og noe for hver 4000 kr så" bla bla" ving gavekort ) Det er det jeg kom billigst ut med. De tegnet et flott kjøkken til slik jeg ville ha det og ingen andre kunne konkurrere i pris i forhold til kvalitet da :-)
Lykke til videre :-)
Spør også onkel Google, der finner du mye inspirasjon og på pinterest :-)

Sjekka dere IKEA også?? Vet mange er fornøyd med kjøkken derifra selv om det er IKEA ;)

Onkel Google faktisk :P

Sjekka dere IKEA også?? Vet mange er fornøyd med kjøkken derifra selv om det er IKEA ;)

Onkel Google faktisk :P
Jeg er veldig fornøyd med mitt IKEA kjøkken :) syns det er rent og fint. Har offwhite fronter og mørkebrun benkeplate. Alle hvitevarer er kjøpt der og er av merket Electrolux. Det eneste som ikke er derfra er blandebatteriet for det har jeg dårlig erfaring med fra før, så der har jeg kjøpt Oras. Skulle gjerne hatt det grå kjøkkenet, men IKEA hadde leveringsproblemer så da ble den andre en perfekt nr 2 :)

Vi har grått kjøkken.

Eneste bildet jeg har fra kjøkkenet på mobilen er dette, her du ser benkplaten. Den heter drivved.
Vis vedlegget 109052

Kan ta bilde av hele kjøkkenet senere. Orker ikke gå ned to etasjer nå:p Minn meg på det om jeg glemmer det;)
Så fin benkeplaten er!

Jeg fikk lyst på nytt kjøkken!!!

Back
Topp