Grå kjøkkeninnredning

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Vi holder på å bytte bank og har spurt om å få litt ekstra lån for å pusse opp kjøkken og kanskje bad. Håper det går igjennom ;)

Har da snakka om vi kanskje har lyst å ha grå kjøkkeninnredning...

Noen som har og kan dele litt inspirasjon;)???

Mamma og pappa har grå. Kjempe fint :) kan ta bilde når jeg drar dit :)

Jeg syns denne er så fin :) ImageUploadedByBV Forum1426934907.502419.jpg

Liker ikke grått. Synes det er en stygg farge.
Vet om flere som har grått kjøkken, og det synes e ikke er så fint (men holder det for meg selv). Hvis de som bor der er fornøyde med farga så ska ikke e komme utenfra og si "fysj kor stygt" ;)
E synes grått er en mørk farge, dvs synes det blir så dystert.

Jeg personlig ville ikke valgt grått kjøkken. Hadde vært redd jeg skulle bli lei. Derfor er det kun hvitt kjøkken som får komme i mitt hus:p så fresher jeg heller opp med pynt og blomster:)

Kan være fint :) personlig ville jeg gått for hvitt som 2014frø. Synes hvitt høyglans er lekkert, og sette personlig preg med detaljer rundt på kjøkkenet

Kan sikkert være fint med grått kjøkken. Grått kan være en litt traust farge, men alt kan se bra ut om det er gjort riktig ;) Og er litt lei av at alt skal være hvitt eller beige om dagen, så greit at noen velger andre ting ;)

Vi har:-) lys grå, er kjempefornøyd!

Bilder?? ;)

Jeg syns denne er så fin :) Vis vedlegget 108961

Den vi har sett på :-)

Kan være fint :) personlig ville jeg gått for hvitt som 2014frø. Synes hvitt høyglans er lekkert, og sette personlig preg med detaljer rundt på kjøkkenet

Liker ikke høyglans....

Typisk en del hvit, eller ikke kritt hvit, fra før så synes litt forandring hadde gjort seg ;)

Den er kjempefin :) jeg holdt på å kjøpe den selv i fjor men IKEA hadde leveringsproblemer på bl.a. Det kjøkkenet da vi pusset opp så vi valgte nr 2 på listen vår :)

Denne har vi, veldig fornøyd!
Den er kjempe fin :) hadde ikke vært for at IKEA hadde leveringsproblemer på den i fjor høst så hadde vi valgt den selv :)

Bilder?? ;)

Den vi har sett på :-)

Liker ikke høyglans....

Typisk en del hvit, eller ikke kritt hvit, fra før så synes litt forandring hadde gjort seg ;)
Åå, skulle veldig gjerne vist bilde altså, men har ikke så lyst til å bli gjenkjent:( men vi er veldig veldig fornøyd altså! Kunne ikke tenke meg annet nå iallfall. Og lei kan man bli uansett hvilken farge man velger:-)

Jeg kunne også tenkt meg lysgrått kjøkken og kunne nok sikkert valgt den fargen om jeg skulle pusse opp nå :)

Mamma og pappa har to ulike grå, det er ganske stilig.

Vi har.... Brun beis som skal se ut som det er gammelt og slitt. Det blir noe annet når jeg engang får nytt kjøkken ja. Jeg tror dog det blir hvitt. Men grå kan være fint det altså

Back
Topp