Gossows Dagbok

Gossow

Elsker forumet
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei!

Etter å ha lest igjennom en del dagbøker har jeg kommet frem til at jeg ønsker å ha en selv.
I forrige svangerskap blogget jeg, noe som har vært fint å se tilbake på i ettertid.
Tenker at det kan være fint å se tilbake på prøvetiden, og at andre kan følge meg på min vei.. Om dere ønsker.
Mest av alt vil jeg skrive for min egen del, for å kunne se tilbake på syklusens symptomer o for å få ut alle mine følelser.

Så. Jeg er ei sørlandsjente, som straks blir 26 år. Jeg jobber som sykepleier ved lokalsykehuset.
Jeg har en samboer på snart 29 år, og sammen har vi en datter som ble 5 år i juni.
Vi bor i en liten by, i ett grått hus sammen med våre to katter. Vi har et fint liv, travelt, stabilt og godt liv.
Nå er vi veldig klare for å øke familien vår til 4 medlemmer.

Min datter har allerede snakket ett par år om at hun vil bli storesøster. Det nevnes minst ukentlig.
Hun snakker om å bysse baby, mate med grøt, bade baby og lese for baby. Hun sier at hun til og med skal skifte bleie om vi bare kunne få en liten baby.

Jeg har gått på skole fra 2015 til 2018, er endelig ferdig. Jeg har tenkt på å droppe ut, kun for å få en baby, maange ganger. Mannen har holdt meg på stø kurs, men å fortelle meg viktigheten av en stabil jobb, en god utdannelse og gode vilkår for å få barn. I dag er jeg veldig glad for dette.

Det er nesten utrolig å tenke på at tiden endelig er her. Vi er i gang.

Følg oss gjerne på reisen :Heartpink
 
Når jeg var 17 år, var jeg kjæreste med en fyr som ikke var så bra for meg.
Jeg ble gravid, og han ble henrykt. Jeg mistet dessverre i uke 7, noe han ikke tok fint.
Det var, i følge ham, min feil. Jeg levde lenge med troen på at jeg hadde gjort noe galt..

Noe jeg så klart vet at ikke er tilfelle.
Jeg har ikke sett fyren senere. Heldigvis.

:Heartpink
 
Så hyggelig å se at du har opprettet dagbok :)
Vil gjerne følge deg på veien videre mot nr 2 :)
Håper spiren sitter fort ❤️