goooooooood morgen!

munter

Forumet er livet
God morgen alle sammen!

Her skinner sola så dette blir nok en fin dag.
Jeg får besøk av elektriker i dag som skal oppgradere det gamle sikringsskapet, det blir bra[:)]

Skal resten av damene idag da?

Ønsker uansett alle en fin dag!!
[:)][:)][:)]

skal hente vuggen, så er alt klart til småen min kan komme her!! [;)]

ORIGINAL: Hege s

skal hente vuggen, så er alt klart til småen min kan komme her!! [;)]

Vi fikk vår igår vi[:)]

Vi har fått låne vugge som har hjul så den kan trilles rundt etter hvor vi oppholder oss og den har himmel med masse blonder og stor rosa sløyfe, hun som vi låner av har ordna alt:
strøket og gjort det så delikat og fint, tilogmed leverte den her[:D][:)]
Nesten litt rørende å ha den i hus[:D], så nå kan vesla komme her også[:)][:)]

god morgen jenter[:)]

Nå ser jg solen på toppen av trærne. Nok en nydelig dag i vente

Idag skal jeg ingenting. Kommer ikke til å gjøre noe særlig nå frem til den lille er født.

Ha en fortreffelig dag alle sammen[:)][:)]

Mornings! [:)]
Ingen planer i dag, utenom at jeg skal ringe både Gjensidige og If. Vi driver og sammenligner ulike former for forsikring for hele familien. Får se hva vi velger. Begge selskapene har sine fordeler...og ulemper hva gjelder å bli totalkund.

Ellers blir det vel en liten tur ut i go'været. Og kanskje litt sitting foran PC [:D]

Ha en riktig fin dag jenter!

God morgen, god morgen![:D] Her har også sola etterhvert tittet fram. Har ingen planer i dag bortsett fra at jeg skal innom på legekontoret og levere urin samt måle blodtrykk.
Ellers skal jeg slappe av, kanskje bære inn barnegrinden som fortsatt er i bilen og sette den sammen?[8|] Har planlagt det i flere dager nå, men har blitt medlem av TTT (Ting Tar Tid)- klubben har jeg funnet ut![;)]
Nyte været har jeg i hverfall tenkt til![:D]

God morgen![:)]

Ingen planer her idag, bortsett fra en tur ut i godstolen på verandaen
og bare kose meg i sola[:D]

Ha en finfin dag![:D]

God morgen alle sammen!!!

Nå er jeg på jobb, skal jobbe fra til 11.30. Så skal jeg hjem å sove, har sovet så dårlig i natt. Må sove nå mens jeg kan...

Håper alle får en strålende dag!!!!!!

Nyyydelig vær  idag!!!!!![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Gooood morgen alle sammen!!!

Idag skal jeg ta turen hjem til mine foreldre. En liten bil tur på 40 min. Også skal jeg besøke besteforeldre, bestemor og ei venninne som er mamman til fadderungen min, de bor på samme stedet så ta unna alle når jeg først kjører en tur! Kanskje det er siste gangen de ser meg med magen[:D] 

Ha en fin dag alle sammen!!![:D][:D][:D]

God morgen til dere...men ingen god morgen for meg...[:(]

Har hatt en laaaaaaaaang natt...med så sterke kynnere at jeg ikke trodde det var mulig...og sånne menssmerter i ryggen...var som om jeg var tilbake for 1 mnd siden og hadde helt for JÆVLIG vondt når jeg skulle ha den...[:(][:(][:(] Beklager...er vel ikke den med det beste humøret idag...så skal prøve å slappe av...ta lette ting som trengs å gjøres...og prøve å sove innimellom...dette tar på gitt...[:(][:(][:(]

God morgen alle sammen!! Håper alle får en flott dag! I dag er jeg 38 uker på vei... [:D]  Har ingen planer for i dag egentlig, driver å vasker litt klær og har en diger oppvask som venter på meg... Ellers skal jeg vel ut og nyte vårsola! [;)] Også er det jo superonsdag på tvn da! [:)]

Back
Topp