Goooooood jul jenter

Ellen.

Forumet er livet
*MIA*
Hurra det er jul!! sitter og ser på tegnefilmer vi [:)]
den siste pakken fikk nettopp sitt papir og bån av Bamsi nå, og jeg
har fått åpne en allerede, et superdeilig pledd, såå deilig nå på morran [:)]

Håper alle får en like fin dag som jeg skal ha! God jul alle sammen!

Nå tar vi nemlig litt jule-data-fri [:D]

Jo, og idag har vi vært forlovet et helt år [:D] hurra!!!

GOOOOOOD JUL[:D][:D][:D]

No sitter eg og de 2 eldste ungene oppe å ser tv mens Lucia soooover søtt i sengen sin[:)] sku lixom vaske golvene nede no,men skal jo ikke være her i julen,så sveiper bare over de no eterpå[;)]
mannen er på jobb fremm til 12[&:] kjipt,men noen MÅ jo desverre[;)]

fikk sove lenge i dag av de 2 eldste,de satt bare på b.tv når de våkna.så stod eg opp kl.halv 9[:)]
så skal vi spise frokost kl.1o her,ikke noe store greier i dag,er imorgen vi har julefrokost[:D]
tenkte kanskje semulegryns grøt(det elsker ungene) og så spises det ikke grøt til Lunsj her i familien i julen(har nissegrøt lillejulaften[;)]).

God jul alle sammen!

Nå sitter vi og ser på Askepott[:)].  Om ikke så lenge må vi rydde siste rest slik at det er helt klart til alt besøket som kommer i ettermiddag.  Vi skal være ganske mange her oss oss.  Utenom samboer, Adrian og meg så kommer min lillesøster, min tvillingsøster og samboeren hennes, min mamma og hennes mann, Adrians farmor og farfar, to av Adrians oldeforeldre, min samboers onkel og tante og to av hans søskenbarn. Så vi blir ganske mange[:D].  Gleder oss veldig!

god jul til dere også.
sitter å koser oss med askepott. gullet ligger å sover i vogga og lader opp til kvelden med maaaaaaaaaaange pakker. JEG GLEDER MEG!!!!!

Back
Topp