Goooood onsdag da dere

Looney

Forumet er livet
VIP
Og dagens planer er??

Jeg skal en tur på jobb for å overlappe litt og ta litt opplæring med hun som snart overtar stillingen min. I tillegg skal visst vi på kontoret ta bilder til julekort så vi må ha med nisselue. Etter dette skal jeg leke sjåfør for min morfar som skal til legen, og div andre ærender.

SÅ bursdag til svigerfar med middag og kake etterpå[:)]

GOD ONSDAG!

Planen er å legge seg snart[:D]. Fant ut i sta at jeg ikke har skole i morgen (WOHOO), så da blir det sent kvelden på meg gitt. Sitter å leser litt Harry Potter, mens jeg funderer på om jeg skal se på en serie eller noe=).

min plan er å legge meg snart. i morgen må jeg rydde litt ute, dvs fjerne sykler og eventuelle tommebokser og sneiper fra inngangspartiet før klokken 13.00
då kommer megleren og skal ta bilder her. huff "mye" å gjøre gitt.

Goood onsdag ja[:)] Får ikke sove jeg, og har nettopp varmet opp middagsrester...er første gang jeg har stått opp for å spise midt på natta noen gang...hehe...så stille og rolig det er nå...

Planen i morgen (dag) er å pakke ned masse masse til hytta, vært ute å shoppet en god del idag(i går..) (blir forvirra jeg nå i natten) også reiser vi til hytta på ettermiddagen..blir til søndag...er sååå gøy å ordne der assa[:)]

God morgen! [:)]

Jeg skal en tur på jobben i dag, drar om en snau time og er vel hjemme i ettermiddag en gang... Være med på møte og oppdatere meg litt om en fagdag som er neste uke! [:)] Er svintrøtt her jeg sitter, men fikk ikke sove mer i stad... Jo lenger jeg lå jo mer snorka sambo og jo mer irritert ble jeg.... [8D]

Riktig god onsdagsmorgen :-)

God morgen, jenter!
Jeg skal til fysio halv ni før jeg skal til optikern halv 11. Og i mellomtida skal jeg bruke kortet til sambo litt[;)][8D]
Så må jeg til mamma og pappa og levere julegava til kjelli der, der ligger den tryggest! Han blei jo såååå nysgjerrig når jeg sa jeg hadde kjøpt gave til han[8D][8D][8D]
Ellers skjer det lite idag altså! Men har så jævlig vondt i bekkenet, så aldri mer 14 dager mellom være fysio-time!
Sambo spurte meg til slutt idag om han kunne hjelpe meg med noe, for da hadde jeg liggi å stønna av smerte i 5 min[8D]
Skulle jo bare snu meg i senga jeg[:'(]
Men desverre ikke mye han får gjort!
Ha en fin dag jenter, så snakkes vi nok seinere![;)]

God morgen..
I dag skal jeg hjelpe ei venninne med å kjøre sønnen hennes i barnehage da bilen hennes har streika, så tenkte jeg skulle titte litt om jeg finner noe gode klær og ha med meg i fødebaggen[;)]
Ellers blir det en koselig dag med min gode venninne[:D][:D]

God onsdag morgen...

Har hatt mye mageknip i natt [:'(][:'(][:'(][:'(]
men ble bedre da samboer serverte meg kaffe, sjokolademelk og lefse på senga (og PC) [:)][:)]
er det rart jeg er glad i den mannen, han er blitt bare så søt etter vi var på omvisning på føden....

i dag skal det vaskes mere babyklær og fikses og dulles litt mere på rommet hans...
får jeg tid tenkte jeg å scrappe litt eller prøve meg på julekonfekt.

Uansett så skal jeg kosemose meg hjemme... [:)][:)]

God morgen! [:)] Da er sønnen min på skolen, og jeg hjemme.. Føler meg heeeelt utslitt, selvom jeg har fått sove godt i natt, så tenkte å legge meg litt igjen snart?! [8D]

God morgen!
Her koser vi oss med god frokost, Elias-film, fyr i peisen og stearinlys på bordet [:)] Var iskaldt når vi sto opp, -9 ute.. [&:]

Idag får vi besøk av søsteren min og babyen, før mamma kommer en tur i kveld og sitter barnevakt for Nikolai mens jeg drar på kino [:)] Tror jeg må en tur innom Cubus også idag, er 30 % på alle klær [;)] Skal i dåp 2.januar, så må se om jeg finner meg en kjole i str ENORM [:D][8D] Skal være fadder også, så kan ikke skjule meg i mengden [:D]

Ha en flott dag!

God Morgen [:)]

I dag så skal jeg vaske vaske å vaske, mini har tissa i sengen i natt.. Så har ikke tid til så mye annet.

Tja...planen var å dra ned til byn slik at Dominick og jeg kom oss litt ut,har jo egentlig vært så å si hjemme nå i 2uker[:o] Men så ringte min kjære nå å sa at han hadde bankkortet mitt i lomma...Så da sitter vi jo her uten penger å ikke kommer oss noe sted...arghhh...[:@] trur han gjorde dte med vilje for at han skulle låne penger av meg til det dumme spillet som kommer ut i hyllene for salg i dag

N er levert i bhg og jeg jobber med frokosten. Er kvalm men den må ned. Snart hopper jeg i dusjen før jeg drar en tur på jobb.

Har veldig lyst til å trene i dag, men hvordan rekke det?

God morgen til dere alle[:D][:D]

Kjøpte nye puter i går, de lukta noe så inn i helvete rart, har liggi og lukta på de i hele natt og tenkt på om jeg ville bli forgiftet av voldsomme kjemikalier[8D][8D]Var en type tempurpute. Har sovet godt da, bortsett fra stanken. De putene har jo et eget trekk så satser på at det er det som lukter! Så nå er trekket til putene i vaskemaskinen. Håper det tar knekken på stanken!

Ellers så ser det helt bomba ut her!!! Får besøk senere i dag noe som kun betyr en ting og det er at jeg MÅ rydde og vaske[:'(] 

Ha en flotters dag jenter[:D][:D]

god morgen [:D]
planen for i dag , er først å fremst å komme seg i dusjen .. så skal jeg til byen å finne julegardiner til rommet til minsta , og andre ting vi trenger til å pynte til jul.. må forberede alt i dag , siden mannen skal jobbe fra hele helgen , og jeg ikke gidder å ta med meg 2 unger og en svær mage ut på shopping alene i helgen

ORIGINAL: malii

God morgen!
Her koser vi oss med god frokost, Elias-film, fyr i peisen og stearinlys på bordet [:)] Var iskaldt når vi sto opp, -9 ute.. [&:]

Idag får vi besøk av søsteren min og babyen, før mamma kommer en tur i kveld og sitter barnevakt for Nikolai mens jeg drar på kino [:)] Tror jeg må en tur innom Cubus også idag, er 30 % på alle klær [;)] Skal i dåp 2.januar, så må se om jeg finner meg en kjole i str ENORM [:D][8D] Skal være fadder også, så kan ikke skjule meg i mengden [:D]

Ha en flott dag!

Cubus har også 3 for 2 på alle barneklær...fikk jo 2 bobblebukser og ei jakke til snuppa for veldig snill pris:-)
Da er det morro å handle;)

ORIGINAL: sengepolka

God onsdag morgen...

Har hatt mye mageknip i natt [:'(][:'(][:'(][:'(]
men ble bedre da samboer serverte meg kaffe, sjokolademelk og lefse på senga (og PC) [:)][:)]
er det rart jeg er glad i den mannen, han er blitt bare så søt etter vi var på omvisning på føden....

i dag skal det vaskes mere babyklær og fikses og dulles litt mere på rommet hans...
får jeg tid tenkte jeg å scrappe litt eller prøve meg på julekonfekt.

Uansett så skal jeg kosemose meg hjemme... [:)][:)]

Åå, så god mannen din er :-)

skal rydde etter meg på kjøkkenet no, og gå ut for å rydde ute... æsj..
plukke sneiper... [:'(]

sover ganske lite fortiden.. og det at jeg er våken på dagtid er jo bare utrolig.

God formiddag[:)]
Leverte snuppa i bhg i dag med ny ullkjole og musefletter så hun var storfornøyd med d[;)] I matpakken til frokosten hadde jeg puttet noen druer oppi i tillegg til brødskivene og d synes hun e kjempe stas[:D] hehe...
kl 9 var eg hos JM og alt står bra til utenom vekten[:'(] Nå MÅ eg tenke på ka eg putter i munnen for vil ikke gå opp noe mer nå![:o] e bare 3 kilo mer enn eg la på meg totalt sist sv.skap, men likevel! Trives ikke med å gå på vekten for å si d sånn[:o] Så nå får vi spare godsakene til helgen og frem med gulrøttene[8D] hehe...
JM fikk nå erfart at knerten e aktiv da[:D] Ga fra seg noen spark når hun målte magen og lyttet[;)][8D][:D] Han ligger med hodet ned så d var kjekt å høre[:)] Kan holde seg den veien nå[;)] hehe...
Spurte om at eg innimellom får en del kynnere og samtidig stikkinger/tak nederst i livmoren og d var helt normalt heldigvis. Våknet av d i natt og blir rimelig stresset av d! Har panikken for at han tenker å komme nå! E kroppen som gjør seg klar til fødsel og nå som han ligger og presser med hodet ned blir d mer trykk nedover så var ingenting å bekymre seg for. Sku heller slå på varsellampen om d ble mer som rier, men tror i bunn og grunn at han ikke har tenkt å komme helt enda så slapper litt av nå som eg vet d ikke e noe å bekymre seg for[:)]

Etter JM var eg på bekkentrening! Aua, men godt[:)] Har skikkelig vondt nå da så sitter henslengt i sofaen og håper på at d kommer seg litt etter hvert. Neste fredag kommer BT(bergens tidende) der og ska lage en repotasje om treningen og da håper fysio at de klarer å gjøre d på en skikkelig måte så de får frem hvor viktig og bra denne treningen e! Har vært mye skriverier om at gravide sykemelder seg "alt for lett" så fysio e litt smålig irritert på BT og vil derfor få frem hvorfor vi faktisk e sykemeldt og hva vi gjør for å bli bedre! Så ihvertfall.. hehe.. tenkte eg sku komme på den treningen eg. E ikke noe sky sånn sett så ikke noe stress om eg blir avbildet. Vil være med på å hjelpe fysio i hennes sak[:)]

Når eg kom hjem omsider og veldig etterlengtet. Vært ute fra dørene siden kl 8 og var hjemme rundt 11.30 så hadde min mann laget DEILIG lunsj[:D] Med rundstykker, eggerøre og masse godt! Var temmelig sulten da for eg hev bare i meg en skive på veien i dag tidlig! Han har pause fra jobb midt på dagen og d e i grunn veldig koselig[:D] ihvertfall når han ordner i stand for meg[;)]

Nå ska eg lene hodet bakover og lukke øynene en liten time tenker eg! E dau trøtt og utslitt. hehe... ble sen i seng i går da snuppa våknet når eg var på vei i seng og hadde vondt i magen[&:] Fikk i henne litt medisin for magen og hun gikk på do så heldigvis varte d ikke alt for lenge! Hun har holdt på i timesvis med skikkelig magevondt før og føler virkelig ikke for at hun ska få så vondt igjen[:(] Gjør så vondt i mammahjertet når eg ikke klarer å hjelpe henne![:o]

Ellers i dag har eg lite planer. Må få sydd sammen en julekalender eg ska gi til min kusine sin datter så må bli ferdig med den til i morgen kveld for da ska eg på klubb[:)]

Nei, får slutte å mase her. hehe.. ha en fin dag alle sammen[:)]

Back
Topp