Goooood morgen :-) skravling på selveste kvinnedagen 8. Mars

Kos deg masse på fridagen din!
Selv skal jeg bare jobbe en time og i et kort møte så det blir nesten fridag for meg også:) Skal prøve å komme meg mest mulig ut for å nyte solen i dag :)

Deilig med slike korte dager :-) håper du får nytt solen masse og får skikkelig vårfølelse :-)

Takk takk :) litt greit også nå som det er lys i tunellen.. 24 mai er jeg ferdig utdannet førskolelærer! Shtilig :D

Takk takk :) litt greit også nå som det er lys i tunellen.. 24 mai er jeg ferdig utdannet førskolelærer! Shtilig :D

Tenk det da!! Så kan du krysse av fullført utdannelse på ting å ha gjort før du fikk barn :-) har du meldt deg opp på noe til høsten igjen eller? Med tanke på permisjon?

God morgen :)
Da har jeg fulgt eldstemann i bhg og så spist frokost så da er det vel bare å finne senga igjen ;)
Formen min har endelig begynt å bli berde :) energien er ikke helt på topp, men regner med at det blir en grei dag når jeg har fått litt mer søvn, er så herlig å føle at man har litt mer overskudd, i hvertfall deler av dagen :D

Håper alle dere andre jenter også får en bra dag :)

Da har jeg fulgt eldstemann i bhg og så spist frokost så da er det vel bare å finne senga igjen ;)
Formen min har endelig begynt å bli berde :) energien er ikke helt på topp, men regner med at det blir en grei dag når jeg har fått litt mer søvn, er så herlig å føle at man har litt mer overskudd, i hvertfall deler av dagen :D

Æsj, kjedelig når formen ikke er på topp, men satser på at en liten hvil gjør susen:-)

Godt formen begynner å bli bedre! Håper du får sove og at det gir deg enda mer energi :-)

Jeg er hjemme med febersyk gutt ( igjen) Så her blir det litt rydding/vasking. Og kommer nok til å rote i boden etter barneklær i tillegg. Og det gleder jeg meg til! Og så seff kose med guttebassen innimellom :-)

Tenk det da!! Så kan du krysse av fullført utdannelse på ting å ha gjort før du fikk barn :-) har du meldt deg opp på noe til høsten igjen eller? Med tanke på permisjon?

Jepp, veldig glad for det :) jepp har søkt på en årsstudium, må jo det for å klare meg økonomisk :p så håper jeg at jeg kommer inn dit.. Har du gjort det slik noen gang?

Jepp, veldig glad for det :) jepp har søkt på en årsstudium, må jo det for å klare meg økonomisk :p så håper jeg at jeg kommer inn dit.. Har du gjort det slik noen gang?

Jeg er en sleip liten sak, jeg tok ekstra studiepoeng de to første årene mine (hadde termin i desember siste året), så jeg lå frempå og tok "fri fra august", dvs at jeg var registrert som fulltidsstudent, men slapp å bestå så da dreit jeg i det og jobba 90% i stedet og da fikk jeg full lønn OG foreldrestipend fra lånekassen de 8 månedene jeg hadde permisjon.. :-)

Siden jeg ble ferdig med husvasken og rydding i går blir det litt roligere i dag. Er hjemme med febersyk frøken. Ellers må vi handle litt i dag. Så kanskje vi slår til å legger ut bilen for salg ikveld! Like greit å få gjort det også:)

Siden jeg ble ferdig med husvasken og rydding i går blir det litt roligere i dag. Er hjemme med febersyk frøken. Ellers må vi handle litt i dag. Så kanskje vi slår til å legger ut bilen for salg ikveld! Like greit å få gjort det også:)

God bedring til frøknen din. Og det er alltid kjekt med alt som er gjort!

God bedring til frøkna:-) holder dere på å bytte bil?

Godt formen begynner å bli bedre! Håper du får sove og at det gir deg enda mer energi :)

Ble ikke noe soving, de ringte fra bhg til minstemann og sa han var i dårlig form, så da måtte jeg tigge naboen om å kjøre meg dit så jeg fikk hentet han (min kjære kjører han om morgenen og tar buss videre så bilen var i bhg), heldigvis var han ikke i så verst form etter han kom hjem og jeg tok et kvarters dupp, mens han sov duppen sin :) nå lager min kjære mat mens jeg slapper av :D

Back
Topp