Goooood morgen :-) skravling på selveste kvinnedagen 8. Mars

Belissima

Glad i forumet
God morgen damer :-)

Hva er planene for dagen?

Selv har jeg innvilget meg fri i dag, siden det er eneste muligheten til litt avspasering før påske. Skal vaske hus og forhåpentligvis besøke svigerinna mi hvis hun er hjemme. Hun skal ha baby i mai, så det blir koselig at vi får litt av permisjonen sammen.

God morgen!
Så deilig med en fridag da, kos deg:)

Jeg skal på jobb, og synst egentlig det er helt greit i dag:) men kjenner det skal bli veldig hodt med helg!!

God kvinnedag alle damer!
Jeg er på jobbkongress i Wien, så skal på noen foredrag, og ut på middag med kollegaer i kveld.
Håper på fint vær, så får jeg kanskje med meg noen solstråler i løpet av dagen også:-)

Jeg er på jobbkongress i Wien, så skal på noen foredrag, og ut på middag med kollegaer i kveld.
Håper på fint vær, så får jeg kanskje med meg noen solstråler i løpet av dagen også:-)

Oi, og så Wien da gitt :-) det er en veldig fin by :-) håper det blir noen spennende foredrag i løpet av dagen da :-) har du vært der lenge?

Mårn mårn! :) Vi skal på bryllup i dag, håper at sola titter frem og at det blir litt mildere! :)

God morgen :)

Jeg skal på jobb idag :)
Når jeg er ferdig på jobb så skal jeg rett hjem å gjøre klar ting til ferien imorgen :D

I dag blir det oppgaveskriving hele dagen, innlevering på søndag! Så da skal jeg skrive noe vetigt om voksenrollen i lek :) kåsliiig!!

God morgen damer :)

Selv har jeg innvilget meg fri i dag, siden det er eneste muligheten til litt avspasering før påske. Skal vaske hus og forhåpentligvis besøke svigerinna mi hvis hun er hjemme. Hun skal ha baby i mai, så det blir koselig at vi får litt av permisjonen sammen.

God morgen ja :-) Du må kose deg på fridagen din :-)

Håper på fint vær, så får jeg kanskje med meg noen solstråler i løpet av dagen også:)

Høres ut som du har en spennende dag fremfor deg :-) Kos deg :-)

God morgen damer :-)

Kos deg masse på fridagen din!
Selv skal jeg bare jobbe en time og i et kort møte så det blir nesten fridag for meg også:) Skal prøve å komme meg mest mulig ut for å nyte solen i dag :)

Back
Topp