Goooood fredag!

*Perlemor*

Gift med forumet
Og det er virkelig en gooood fredag!

Ungene er så kjappe om morgenen nå at jeg blir ferdig 15-20 min før jeg pleier!!! Gjett om den vekkeklokka skal stilles så vi kan sove de ekstra minuttene da [:D][:D][:D] Deilig med blide unger som godtar påkledning og annet dill tidlig om morgenen!

Ble ferdig å male kommoden i går kveld, så håper den er tørr nok til å få skuffer på plass etter jobb i dag. Skal selvsagt ta bilder når den er helt ferdig så jeg skal skryte vilt og hemningsløst til dere [8D]

Mamma kommer i 18tiden i kveld, DET gleder både store og små seg til! Må rydde og shine litt før hun kommer så vi bare kan nyte fredagskvelden og resten av helgen!

Men først en tur på jobben [:)] Gleder meg til det og jeg[:)]

Ha en superduper fredag da jenter!

God fredag er det IKKE!

Tobias fikk plutselig 39,5 i feber i går kveld, lå lenge og bare sukka og bar seg i senga si. Sovna litt før 22.30, og har sovet hele natta, men våkna med 38,5 nå i dag. Og han er sykt mannfolk altså, sitter jo bare og sukker og synes synd på seg selv...
Så der gikk dagens planer i dass! Jeg skulle på trening, step&styrke, og det hadde jeg gleda meg til. Etterpå skulle jeg på kafe med bestevenninna mi, og det hadde jeg i allefall gleda meg til! Istedet må jeg sitte her hjemme, og høre på synes-synd-på-meg-selv. Ida sender jeg i bhg da. Må dessuten på butikken også, har ikke nok mat hjemme til at jeg skal spise lunsj hjemme, også må jeg ha tøymykner så jeg kan hive meg over kleshaugen som har vokst ut av skittentøysdunken. Går vel greit det? Kle på lillemann godt, og legge han i vogna mens jeg triller ned på sjappa? Tar meg 7 min hver vei å gå dit...

Ha en fin dag dere andre, jeg skal egentlig bare være småsur for at vi aldri slipper unna sykdom! That reminds me, jeg må ringe legen og få kontrolltime til Ida også, jeg skal nemlig være 100 % sikker på at lungebetennelsa er over!

Gooooooooood???? Phø. Langt ifra.

Men fredag er det. Her starta dagen altfor tidlig.

Lillesnupp skulle avvennes fra å få mat hele natta inatt,det gikk bra det. Men da skulle søsteren klinke til å være masse våken i løpet av natta.

DAgen MÅÅÅÅÅ bare bli bedre enn natta og morgen har vært... *håper*

hei, hjemme med sykt barn.
Elias har fått mark i magen[:'(][:'(] og han har feber også.
Litt usikker på om det har noen sammenheng, han klaget og viste tydelige magesmerter i går.
Han sover nå men om han er like ille i dag får jeg ringe lege å høre. Er litt ekkelt når han klager på magevondt pga opperasjonen han hadde da han var 2.
Lurer på om jeg og har det, er helt hysterisk så jeg vasker, vasker og vasker.
så dagen i dag går nok i vasking og skole på kvelden.¨
God bedring til Tobias og andre syke, syke mannfolk er en egen kategori. hehe

God formiddag.. her starta dagen med at minsten kasta opp. Jeg som hadde snikt meg tilbake under dyna måtte fint stå opp igjen å ha han hjemme fra barnehagen i dag. Han har kasta opp et par ganger til. Men nå håper jeg det er stopp. Han er i veldig godt humør heldigvis. Skulle egentlig hatt masse besøk i kveld. skulle lage mat og begynte på kake i går... men nå spørs det om noen tørr å komme til oss[8D] De får hvertfall få lov å bestemme selv[:)] Håper nå på litt besøk likevel. Hadde gleda meg sånn. Det er jo finale i korslaget i kveld og jeg kjenner jo 3 stykk i Team Thom. Så vi var en gjeng som skulle samles å stemme som gale..hehe.. Ei god venninne skal synge solo. Det er jo litt stas[:D]

Finale blir det hvertfall uansett[:D] God bedring til alle dere som trenger det. Dere må alle ha en kjempegod dag[:)]

fertila: Hadde ringt legen uansett jeg, det der hørtes jo ikke bra ut! [&o] Og ja, syke mannfolk er en egen kategori, og når "mannfolket" ikke er 2,5 år enda en gang, så lover det godt for fremtiden! [8D] Han har nok lært av sin far. Faren presterte nemlig i forrige uke å sende en sms, midt i perioden da jeg gikk med feber i nesten 2 uker, og Ida hosta som verst pga lungebetennelsen. Joda, da kunne sambo fortelle via sms at "åååååh, han hadde sååååå vondt i halsen sin! Kjæææære vene, jeg døøøøør!" [:'(] Han fikk høre at det fantes ikke synd på han, haha.

Masse god bedring til alle syke her! [:)]

Tobias er jo i kjempeform, han er feberfri for øyeblikket og vi har vært på butikken. Han ville gå selv, og inne på butikken trilla han vogna og jabba høyt til både seg selv, meg og alle andre der inne. Vi stakk innom interiørsjappa i sentrum også, og da ropte han "hade bja dama!" da vi skulle gå. Ikke noe å si på formen i allefall! Nå sitter han og ser på Shrek og Æsel, som han kaller dem, og jeg skal hoppe i dusjen. Jeg stikker på kakebesøk til bestis når han har lagt seg i vogna, så fredagen ble ikke heeeelt ødelagt! [:)]

god fredag alle sammen!
her var det opp tidlig for å trene nestsiste dagen av 30ds[:D]
Så var det å få kledd på unger å levert de i bhg.
Nå slapper jeg bare av..skal strax gå ut å bære et tilhengerlass med ved inn i hus. prøve å få stabla det fint..
har også en skittentøyskurv som aldri blir tom[:@]
..så får vel ta fatt på den etterpå..om mulig..
ikveld skal vi baare slappe av!!![:)][:)][:)]

Tobias våkna opp med litt feber igjen, og jeg ble oppringt av sjefen mens jeg var på besøk. Dumme meg sa ja til å dra på jobb når sambo kommer hjem kl 17... blir der til kl 20, så ettermiddagen forsvinner jo. Og atter en uke blir fredagspizzaen ødelagt for min del... gidder ikke å spise det i hele tatt i dag faktisk, jeg må gå hjem så er ikke hjemme før ca kl 21, det blir for sent å spise da. Også er den ikke noe god oppvarma.

Back
Topp