Gooood morgen!

Linemor7

Gift med forumet
Ja, nå har jeg vært våken i nesten 3 timer... 03.45 fant poden det for godt å våkne i dag... Men ikke pokker om jeg står opp så tidlig.  Etter en lang tid med prøve å få sove i sin egen seng igjen, tok jeg han opp i min seng og ammet ([:-]det har jeg jo slutta med, men forsvarer meg selv med at jeg klarte å vente til hvertfall kvart over 5 da...) Der sovna Mathias igjen, hengende i puppen mens jeg lå i en lite behagelig stilling... Så jeg fikk ikke sove igjen, og jeg kunne ikke flytte på meg for da våkna han bare... Så der lå jeg... Jippi...
Litt før halv sju våknet han igjen så nå har vi stått opp da.....
Idag skal vi ikke mye. Vi skal IKKE ha Mathias våken i 5 timer før han legger seg. Og vi skal IKKE gi 8 mnd grøt til kvelds. (Han våknet nemlig samtidig sist gang han fikk det også, begynner å ane en sammenheng...)

Hva skal dere da snupper?

god morgen...Uff da Linemor, det var da veldig tidleg..Håper du kan legge deg ned på litt du og når Mathias skal sove..

Me stor opp klokka seks, så har han ete litt og leike på golvet nå. Me skal i den åpne barnehage idag..

Ha ein fin fin dag alle sammen

snuppa våkna kl 06.45 i dag....håpe ho sovne snart...hehe...trøtt...i dag ska vi ikke så masse...ska t fysio, så sambo ska være heime m ho...så ska æ kikke på nye gardina...jippi[:D][:D]

Det var tidlig det Linemor [8D] Håper du får sove litt etterpå da..

I dag skal vi bare være hjemme.. Snuppa er forkjølt og har blitt noe hver dag hele forrige uka og i går, så i dag er det hjemme kose dag [:)]

Eneste vi skal er å gå tur i sola [:D]

Ha en flot dag alle sammen

Å heiane det var en tidlig morgen Linemor[&:]
Du får passe på å få hvilt mens Mathias sover på dagen i dag!! Sikkert lurt å ikke gi den grøten på kvelden da ja, og 5 timer våken før natta har Leon vært 1 gang - det gikk dårlig ja[&o] Noen barn er bare sånne sovedyr som ikke takler så lange strekker å være våken[:)]

Her skinner sola i dag og Leon sov til 5.55 i dag. Fornøyd med den[:)] har våkna litt før 5.30 i det siste, så nesten kl 6 er jo supert det[;)]
Vi skal ut og gå tur med Gulen og Marius i dag[:D] Det er vel egentlig alt vi har av planer! I går planla jeg å vaske skikkelig på kjøkkenet...sånn i skuffer og skap, men da hadde Leon en helt sinnsyk mase-dag[&o] så ble dårlig med vasking gett (var jo dausliten når han endelig var i seng!) Så får se an litt i dag, hvis han er litt mer "vanlig seg selv" kan jeg kanskje gå igang med litt skuffer iallefall mens han leker litt med innholdet som kan lekes med[;)] Trengs en vårrengjøring nå ja!!

Ha en flott dag alle snupper og bebiser[:)]

God morgen....

Casper våknet jo halv 6[:'(][:'(][:'(] Forstår ikke hva han skal opp så tidlig....

I dag skal vi treffe noen fra jobben, fikk akurrat SMS at vi kansje må utsette det for det har snødd i natt og de har ikke brøytet på landet der vi skal....Gidder ikke ut i det kalde været....Så kansje jeg får gå på mødregruppe, men gidder ikke det heller...

Nå skal Casper få frokost og så skal jeg spise frokost

Så Dere må ha en fin dag alle sammen[:)][:)]

Linemor7: uff..høres ut som du har hatt ei litt slitsom, lang natt. [&:] du får prøve å få dæ en liten blund i løpet av dagen. [:)]
klovnen: kos dåkk i barnehagen. [:)]
mammen til Lilly: å det er så artig med nye gardina! Håpa du finn det du e ute etter! [:)]
Albrecht: høres ut som vårres dag, kun være hjemme og gå en tur i sola! Må jo benytte det fine været [:D] forda om at Liam bli rasanes når æ tar på han solbrillan [:-] kos dåkk på tur!!
tesemor: kos dåkk i lage gulen og marius! [:)] koselig med gåtur! [:)] ja uff vårrengjøring trengs her også, begynte litt i går, må ta d i puljer mens Liam sov. [:)]
morty: kos dåkk på babysvømming. han kommer nok tel å stortrives!!! [:D]

God morgen!!
I dag begynte morgenen kl 0650, og e fornøyd med det med tanke på at han la sæ før halv 8. I dag har vi ikke nåka plana, rydd og vask litt og gå en tur i fin været! [:)][:)]
Ha en fin tirsdag jenter! [:)]

all sympati til alle dere som måtte opp i natt.

Her ville Oliver opp 04.30 i natt, men hell no. Er jo midt på natten, så han tok vi inn til oss og la i sengen som han har der. Så lå han i en time før jeg måtte frem med saltvannsdråper og snørrsugeren, da sovnet han og vi sov til 7, deilig siden de siste dagene har startet ca kl 6.

Så nå har alle utenom tony spist frokost og fått på seg klær. Han ligger og drar seg enda, men han må nok opp nå snart for jeg skal på spinning og pilates. Emily vil ikke i bhg i dag så han har begge hjemme.

Ellers i dag skjer det ikke så masse, kanskje vi alle tar oss en tur når jeg er ferdig på treningen så Emily og Oliver får luftet seg litt, er jo så fint vær her i dag så vi må bare nyte det mens vi kan.
Jo så er det den stooore tv kvelden, fantastisk

God morgen!
Her stod jeg og snuppa opp kl 0815, en gang pupp i natt mellom kl 21 og 0815 og det er jeg fornøyd med etter 5 ganger på samme tidsperiode i helgen....

I dag er det kurs på meg og så tur med Trolli08 og Martin...må jo nyte det flotte været[:D][:D][:D]

Og så skal vi rydde og vaske litt i leiligheten tenker jeg når mannen kommer hjem fra jobb Kan ikke si jeg gleder meg, men er et stort behov for det nå, og det må vaskes masse klær også...[&:][&:][&:]

idag eller inatt ville leander stå opp kl 4. huff... jeg nekta å stå opp.. men han satt i sengen sin å ventet på at jeg skulle ta han opp. så vi gikk på kjøkkenet å laga i flaske melk. noe jeg hadde sluttet med...
men han sovnet og sov helt til 9 idag.. gaaaad det var godt.

idag skal vi på helsestasjonen, gleder meg veldig. så skal vi trille til byen for jeg skal kjøpe strøppebuske med antigli på knærne.

Uff føler jeg neste ikke kan klage over at Bethina våknet rett før kl 06 idag og nektet å sove igjen før kl 08...

Idag skal jeg glede meg over hva vi fikk igjen på selvangivelsen. Og så slappe godt av

Back
Topp