goood onsdagsmorgen!

LilleLavendel

Forumet er livet
hvordan er formen, damer? her har jeg prøvd å være kreativ og legge et tynn sponplate under overmadrassen for å gjøre senga litt hardere. når jeg var i skien i påsken så var bekkenet så mye bedre og der var senga litt hardere enn her. men nå, etter en natt på den sponplata, så er søren meg bekkenet HELT på tur. så ALDRI mer! hehe. men litt komisk også. hva gjør man vel ikke for en liiiten bekken-opptur?[;)]
idag skal jeg egentlig kjøpe inn gaver til de hemmelige vennene mine, etter den ropert-spark-bak-uttalelsen til lettliva, men får se hva bekkenet vil. og så skal jeg og mannen ENDELIG ha en kosekveld sammen og spise god middag og greier[:)] hva skal DERE?:)

hå, jodda, du må bare mase. jeg liker litt masing jeg, for ellers så glemmer jeg så lett skjønner du[:)]
BADE-dag! det er sikkert litt koselig! styr, men koselig? jeg gleder meg veldig til bade-dag med fridaen min:) håper hun kommer til å elske vann:)
jobbet du på kaffebaren, eller var du der bare VELDIG mye?:) en kompis av meg jobber i nordsjøen og var hjemme en mnd, hvorpå han gikk på samme kebabsjappa HVER dag. når han dro i nordsjøen igjen så ringe kebabmannen politiet og etterlyste ham som savnet! hihi. litt morsomt:)

ikke tenkt sånn på onsdag før. egentlig ganske teit at det kalles lille lørdag, når det omtrent er så langt fra lørdag som det kan få blitt! blæh. nå liker ikke jeg onsdag noe nevneverdig mye heller..![:-]

Hei!
Kjedelig med bekkenplager...
Jeg skal til jordmor og høre på knøttets hjerteslag, det er alltid like fasinerende.Etterpå skal jeg instruere 20 unger på ulike musikkinstrumenter helt til halv åtte i kveld. Etter det blir det nok rett i seng..Deilig når onsdagen er over!

Kos dere med mann og unger!
mammaijuli

Jobber i korps en gang i uka, veldig koselig med alle barna, men jeg merker at jeg tåler mindre.
mammaijuli

korps ja! det hadde ikke jeg orket nå i alle fall, så da er du tøff:) får en liten trombonist du da kanskje![:D]

ja, det tror jeg og! hehe[:)] jeg spilte i korps når jeg var liten, men jeg hatet det egentlig. hehe[;)]

Koser meg med frokosten.....
Bekymrer meg for minsten.....
Når jeg leverte ham til dagmammaen var det sol og 14 grader.......
Nå regner og blåser det, og temperaturen faller......
Heldigvis fikk jeg med støvler til ham,
Håper han ikke fryser i dag!!!!
Har bare ufora dress og regntøy hos dagmammaen......[&:][&:][&:]

Skal på kveldsvakt i kveld, så nå skl jeg bare lade opp!!![:)]

ikke mye planer her,sendte nettop en sms til venninda mi!

men hun var på jobb..[:'(]

ja hva skal vi finne på da!! vaske klær...

Back
Topp