Goood morgen!

!!

Forumet er livet
VIP
Nå kal eg straks levere snuppa i barnehagen![:)] Vi har akkurat spist frukost, og ska gjøre oss klare til å komme oss ut døra!

Når eg har levert snuppa, skal meg og mannen på trekant møte[8D] *hoho*......neida! Vi skal på trekant møte, men det er møte om ka vi skal ha til huset, og bestemme oss fra tak til vindu, gulv og hele pakka[:)] Så det kan bli kjekt[:D]

Senere skal eg på jobb igjen, søkte en ny jobb i går...og HÅPER eg er så heldig og får den! Det hadde virkelig hvert knall, for da får eg fylt opp dagane mine og får 100% tilsammen med begge jobbene![:)]

Dere skal i dag da?

Ha en flott dag!!

God morgen, god morgen!

Jeg har kjørt lillemann i barnehagen, og lagt lunsjen til samboer på jobben hans [8D] (han hadde glemt den).

I dag har jeg få planer. Skal sitte her å dille litt, også skal jeg vel gjøre litt her, og litt der. JO! Jeg skal på potetslang på jordet litt senere [:D][;)]

Heihei...

Høres spennende ut med det møtet ja...[:D]

Nå skal jeg være hjemme alene med ungene i 3 dager(sambo er borte, men ikke langt unna hvis det skulle bli krise her)..Casper er på skolen og Mathilda hjemme i dag etter et anfal med falsk krupp i natt...[:'(][&o] Fælt ass...

Skal vel egentlig ikke noe spes...Skal hente kusina mi etterpå (som forøverig har det bra ) og vi skal kanskje lage boller eller noe...[:D] Good mat også...[8D]

Eller så blir det ikke noe...Prøve å scrappe litt i kveld tenker jeg...[:D]

Back
Topp