Goood lørdag!

MittAndre <3

Elsker forumet
Hei jenter! Hvordan ser helga deres ut da?
Jeg sto opp med Daniel i dag, sambo kom hjem kl 4 inatt så han fikk sove litt lenger..;) Daniel og jeg spiste frokos, så litt barnetv og har lekt med biler før han fikk bade i badekaret. Nå har sambo stått opp og vi driver litt lett pottetrening med Daniel...;-P Vi har do i andre etasje så vi har innsett at de gangene han rekker det er det nesten bare flaks, det er for langt unna så nå prøver i potta ei stund. Hittil har han bare lekt at han bæsjer på potta da...sitter og gjør grimaser og tar i, heheh ;)
Nå er det snart tid for en liten dupp for han og etter det blir det forhåpentligvis stol-shopping! Vi har kjøpt nytt spisebord, men mangler stoler... jeg har sett noen på nettet som jeg håper er fine og bra i virkeligheten ;) Vi får se!
Det er iallfall planen for idag, så blir det vel Skal vi danse-finale ikveld. Ha en gooood lørdag, jenter!!!

God lørdag!

Jeg leste litt kjapt og trodde først at du stod opp kl. 4. Heldigvis leste jeg feil. Her blir det en sløv lørdag for i morgen får vi flere omganger med besøk.

Rekti god lørdag !

Her blir det shining av leiligheten, har nettopp lakt nytt kjøkkengulv så nå ska listene opp. Dører og dørstokker + lister skal males, barnerommet skal opp å gå (mangler kontakter og en del lys).
5 maskiner med klær skal vaskes, og så får vi besøk av svigermor og svigersøster idag, så alt må vaskes når man er ferdig.
Så om energien kommer å bit meg i rumpa no, det gjør ingenting

Jeg fikk sikkelig energi av min knekkebrød med NL ost, så ryddet hele kjøkken, stua og baderommet.
Nå en liten colapause og så hadde jeg tenkt å fortsette med flyttingen-ryddingen av syrommet.
Akkurat en stoff som jeg trenger til en bestilling finner jeg ikke i alle hauger......
Så hadde dattera mi lyst å bake muffins, så det blir det tror jeg.
Fin lørdag til alle!

Surrehøna skrev:

God lørdag!

Jeg leste litt kjapt og trodde først at du stod opp kl. 4. Heldigvis leste jeg feil. Her blir det en sløv lørdag for i morgen får vi flere omganger med besøk.

Hahahhaha!!! Nei, det gjorde jeg heldigvis ikke!!!! ;)
Deilig med en rolig lørdag da :)

Trinemor skrev:
Rekti god lørdag !

Her blir det shining av leiligheten, har nettopp lakt nytt kjøkkengulv så nå ska listene opp. Dører og dørstokker + lister skal males, barnerommet skal opp å gå (mangler kontakter og en del lys).
5 maskiner med klær skal vaskes, og så får vi besøk av svigermor og svigersøster idag, så alt må vaskes når man er ferdig.

Oi, det var da voldsomt til action!!! Sender over litt av det lille energilageret jeg har, jeg tror du trenger der mer enn meg idag! ;)

once more skrev:
Jeg fikk sikkelig energi av min knekkebrød med NL ost, så ryddet hele kjøkken, stua og baderommet.
Nå en liten colapause og så hadde jeg tenkt å fortsette med flyttingen-ryddingen av syrommet.
Akkurat en stoff som jeg trenger til en bestilling finner jeg ikke i alle hauger......
Så hadde dattera mi lyst å bake muffins, så det blir det tror jeg.
Fin lørdag til alle!

Supert at du får i deg litt mat og dermed energi! Viktig det! Muffins hørtes godt ut....:-P

MittAndre <3 skrev:

Trinemor skrev:
Rekti god lørdag !

Oi, det var da voldsomt til action!!! Sender over litt av det lille energilageret jeg har, jeg tror du trenger der mer enn meg idag! ;)

Takktakk, energien kom fram den vettu ;) Ca hallveis ferdi nå !!

God lørdag!!
Jeg er med og hjelper til på et ungdomsarangement i helga.
Var her rett etter jobb torsdag for å klargjøre, reiste opp til søsteren i Oslo for å sove over der da jeg hadde møte i Oslo fredag morgen, rett ned igjen for å fortsette forbredene arbeid her etter møtet. Var kjempesliten i går, og ble holdene på lenge. Forsøkte ta det med ro og jobbet langt fra mitt 'vanlige' tempo, men ble ikke senga før rundt 02. Da var jeg heeelt pumpa og delte en 75-seng med min kjære.. Sov noen timer ekstra etter han i dag, og brukte litt ekstra tid på morgenen da kvalmen meldte seg tilbake, men nå er jeg fin igjen :) Blir en rolig dag i dag, og _hjem_ for å få ekstra energi så jeg er klar for dyst til i morgen! Kjedelig å ikke være sitt fulle fem, men godt å være frisk nok til å  likevel kunne være med :)

Trinemor skrev:

MittAndre <3 skrev:

Trinemor skrev:
Rekti god lørdag !

Takktakk, energien kom fram den vettu ;) Ca hallveis ferdi nå !!

Flinkis!!!!! :-)

Å herlighet, jeg ble helt svett av å lese, Phibonacci!!! Du må passe på så du ikke sliter deg ut nå da! Ha en fin kveld!

Her blir det avslapping med litt snop og tv. 
Har forsøkt meg på litt shopping idag, men måtte avbryte ganske tidlig, så har egentlig lagt hjemme og slappet av siden det. 
Håper dere får en fin lørdag folkens :) 

Mini våknet av en eller annen grunn kl 4.10 i natt og ropte etter ny bleie.. En liten prikk i bleia, men han sovnet heldigvis etter at han fikk ny. Men halv åtte var det slutt, da skulle han ikke sove mer. 

Vi har vært på shoppingrunde i hele dag.. så vi var utslitt alle tre når vi kom hjem i kveld. Men vi har fått utrettet mye da :) 

Nå sover mini søtt og vi koser oss med Skal vi danse. Trine gråt av Atles showdans, og jeg måtte felle noen tårer for dem jeg også. Tårene sitter så løst som bare det.. 

blåkanin skrev:
Mini våknet av en eller annen grunn kl 4.10 i natt og ropte etter ny bleie.. En liten prikk i bleia, men han sovnet heldigvis etter at han fikk ny. Men halv åtte var det slutt, da skulle han ikke sove mer. 

Vi har vært på shoppingrunde i hele dag.. så vi var utslitt alle tre når vi kom hjem i kveld. Men vi har fått utrettet mye da :) 

Nå sover mini søtt og vi koser oss med Skal vi danse. Trine gråt av Atles showdans, og jeg måtte felle noen tårer for dem jeg også. Tårene sitter så løst som bare det.. 

Samme her!!! Jeg ble helt rørt jeg!!! Han MÅ vinne!!!!

MittAndre <3 skrev:

blåkanin skrev:

Samme her!!! Jeg ble helt rørt jeg!!! Han MÅ vinne!!!!

Hvis han ikke vinner blir jeg veldig lei meg og verden er urettferdig! 

Heia Atle og Marianne! <3

MittAndre <3 skrev:
Å herlighet, jeg ble helt svett av å lese, Phibonacci!!! Du må passe på så du ikke sliter deg ut nå da! Ha en fin kveld!

Nå har jeg kommet meg trygt hjem og skal få meg en god natt søvn slik at jeg kan bidra igjen i morgen :) Min kjære er igjen der, skulle gjerne hatt han her, men har pusene, så er ikke helt alene. Velkomst gave ventet også på meg da jeg kom hjem: En fin markmus som så ut som den hadde bola overkroppen :-D haha

Phibonacci skrev:

MittAndre <3 skrev:

Nå har jeg kommet meg trygt hjem og skal få meg en god natt søvn slik at jeg kan bidra igjen i morgen :) Min kjære er igjen der, skulle gjerne hatt han her, men har pusene, så er ikke helt alene. Velkomst gave ventet også på meg da jeg kom hjem: En fin markmus som så ut som den hadde bola overkroppen :-D haha

Snille pusen :) Vil gi deg det den kan :) Bra du har puser å kose deg med i kveld da, når samboeren bare er opptatt.. 

blåkanin skrev:

Phibonacci skrev:

MittAndre <3 skrev:

Snille pusen :) Vil gi deg det den kan :) Bra du har puser å kose deg med i kveld da, når samboeren bare er opptatt.. 

Mm.. Skikkelig kosepuser :) Hun ene var oppå meg nonstopp fra morgenen i dag og til jeg reiste ;) De er herlige! Ü

Back
Topp