Gooo' morgen

Julita

Forumet er livet
I dag regner og blåser det verre her. Så blir innedag på meg og plutten. Skal vaske og rydde litt på de rommene som enda ikke er tatt ibruk etter at vi flytta tilbake, og kanskje invitere venninne m/baby på en liten formiddagskaffe.
OOOOg i morgen, skal vi på UL

Så spennende med UL, Julita!
Er grått og trist her også, men jeg må dessverre ut i dag. Skal innom jobb med sykemelding, så på gravideyoga.
Har ikke vært der på et par ganger, vært for syk, men nå har jeg så vondt i ryggen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg og håper det kan hjelpe.
Sovet alt for ite i natt også, har jeg - byggearbeidene utenfor sørget for det. [&:]
Men i morgen skal jeg shoppe sko med søster'n! Har problemer med å få på meg knytesko grunnet ryggen, jakter på borrelås/ åpne sko.

Lyke til på ul i mårra Julita!
Å til dæ Minerva, fælt å ha vondt i ryggen... Go bedring.
Æ har bestilt mæ time hos frisør i dag. Hmmm. Skal bare klippe litt, men har mye å ta av. Så nu blir æ væll å gå å fundere på d fram til æ har time klokka 13 uten å bli nå klokere. Nån tips?
Masse tykt brunt hår langt ned på ryggen, gradert med en fyldig markert lugg nu.

Lykke til på ul i morgen. Her er det også grått og trist vær. Har vært hos legen i dag og alt så fint ut. Og i går var jeg halv veis endelig min  tur. Er kjempe gla for det. Og formen i dag føles ganske bra. Så alt i alt håper jeg det blir en god dag.

takk for det, chicks [8D]
Jeg gleder meg villt og uhemmet [8D][:D][:D]

Back
Topp