gooo morgen

Mamma te 3prinsessa

Glad i forumet
nå har jeg satt på en gjort klar to maskina med klær åsså har vi stekt vaffel :p er tilig pån her hjemme i dag... senere skal vi på garnshopping weee!! :D

Her slapper vi heeelt av før vi skal i bhg..etterpå skal det trenes, gjøre husarbeid, hekle, og kose med guttelusen <3

Ha en strålende dag :D

Avslapning her og med frokost og barnetv før levering i harnehage[:)] Storebror kom og ville stå opp 05.30 så er tidlig på'n her i huset og[;)]
Seinare i dag blir det husarbeid og trilletur.

Ha ein fin dag!![;)]

her er vi og tidlig oppe i dag. Lille snupp har sovet kjempedålig i natt, han har ikke bæsja på 3 dager så det er sikkert det som plager han. så det blir sikkert en dupp på mor sjøl og i dag. Ellers blir det husarbeid[;)]

Ha ein fin dag alle sammen[:D]

Ikke noe spes planer i dag egentlig, blir nok bare og styre her hjemme tenker jeg[:D]

Signerer My Angels! Ingen god mandagsmorgen her... Etter mange netter med mange våkentimer føler jeg meg som verdens verste mamma når jeg logger meg på babyverden og leser dette: "Ragerer du raskt på barnets gråt, smil eller andre former for kontakt, blir barnet ofte trygt. Det vet at du passer på og er til stede om det skulle trenge deg. På samme måte er sjansen større for at barnet blir utrygt dersom det opplever at det må vente en stund før du reagerer."

Kan kke akkurat skryte på meg noen rask eaksjonsevne i natt[:(] Stakkaes gutten min[:(][:(]

Back
Topp