Gooo morgen, flickor

Julita

Forumet er livet
I går kveld la jeg meg klokka halv 9, så gjett om jeg er uthvilt nå [8|].
Sola skinner og fuglene kvitrer, så det måå jo bare bli en god dag [:D].

Hva skal dere gjøre i dag da?

Sitter på jobb med firkantede øyne og er langt fra uthvilt....
Godt det er noen som er morgenfriske her!
Men nydelig med sol ja! Bare så synd at den ikke skinner her inne på kontoret....[;)]

Good morning!

Jeg skal ut å reise i dag, jeg. Til Trondheim for å besøke søster, svoger og nieser[:D] Gleder meg i hjel!!!! JIppi!

Det eneste som står på programmet her er at jeg skal til fotsoneterapeuten igjen for bekkenløsning. Det gjør dritvondt i leggen enda etter sist gang, så skjønner ikke at dette skal bli bra. Men det hjelper vel der det skal hjelpe og blir vel topp på sikt, så det er vel bare å holde ut.

Gaaah. Var i byen i går og kjøpte bl.a. litt nye klær til Kaspern som vokser en halv størrelse i uka for tiden. Vaffal - skulle se på et par skjorter og gensre nå for å hive dem til vask, og trooor du ikke alarmen hang på en av skjortene enda [>:]. Såå blir nok bytur på meg idag også. Jajajaj. Kunne vært verre [8|]

Er småtrøtt og kvalmen fordi dumme meg satt oppe bare fordi a) mannen var borte i går kveld og b) jeg ikke hadde noen ordentlig seng å sove i, så jeg klarte ikke å få ut finger'n og bestemme meg for hvor/hvordan jeg skulle rigge meg til! [8D]
Men er oppe - vi skal til Ikea i dag, og håndverkerne skulle komme klokka 9 (vi overtalte dem til ikke å komme 8) for å jobbe med utbedringene som gjenstår i leiligheten.
Men etter at det støtte på mannen som fremdeles snorket og sov (jobbet som dørvakt, hjemme klokka 6!) og meg som stakk hodet ut fra badet på hybelen, fikk de for seg at det var feil i listene og lovte å komme tilbake klokka 12![:D][&:]
Prøvde å fortelle dem at det bare var å sette i gang, så vidt JEG visste skulle de ikke inn på hybelbadet av noen som helst grunn...
Neida.
Men nå får i hvert fall mannen sovet til 10, da, før vi stikker avsted.

Ellers regner det ute, grått og trist - bra Ikea-vær, i og for seg.
Gruer meg en del til bussturen, blir reisesyk med en gang når jeg ikke har sovet nok og slikt. [&o]

misunner deg ganske mye som er helt uthvilt.... off har vært kjempe trøtt hele denne uka!
så nå skal det blir godt me helg, sitter og teller ned timene til jeg er ferdig på jobb!
ska bli godt å bare kose meg i helga!

besøke ei vennine og sønnen som er hjemme på besøk! :) JIPPI!

Sånn, tilbake fra laaaang og slitsom Ikea-tur, men fikk med oss salongbord, 4 stålamper, skjærebrett, brødboks, kasserolle, lampeskjerm, pyntepute, skuffeinndelere, tannbørsteholdere og masse annet småplukk i en vanlig drosje! [:D]
Nå skal vi montere sengen vi fikk i går, er bare sliten, slapp, kald og kvalm, så får se hvor mye hjelp det er i meg... [&:]
Får se om jeg får dyttet innpå en ovnsvarm ciabatta først, kanskje!

Back
Topp