gooo' fredag, flickor

Julita

Forumet er livet
Nå har jeg nettopp fulgt Kaspern til siste dag i bhg her. Synes det er så trist at jeg nesten fikk tårer i øynene, kommer sikkert til å begynne å grine når jeg drar og henter han [8|]. Hun er bare så fantastisk hun som tar vare på han at det blir nesten som en 3. bestemor. Kanskje vi skal kidnappe henne og ta henne med oss til fedrelandet[8|][:D].

Ellers.. Har jeg rett mye å gjøre idag, men er (heldigvis?) blitt immun mot stress, så jeg skal sitte her og nippe til sjokolademelka mi helt til panikken tar tak i meg.

Enn deeeeere da? Noe spennende i gjære?

Her er det absolutt ingen ting som skal skje. Har tenkt å få tørket støv da og få frem påskepynten. Det er alltid koselig.......

Grmpf.. Helt typisk er det også at i dag når jeg har spes mye å gjøre, så er bekkenløsninga mi ekstra vond [:o], og det tilogmed før jeg har begynt å gjøre noe. *Sukk.

Æsj, ja det er virkelig en smerte som sliiiiter på humøret det der. Jeg skulle løfte pojken min opp for å få kos når jeg dro fra dagisen ista, og klarte ikke en gang å bøye meg [:@] Uff, veit jjo at man ikke skal løfte og slikt, men det er f... så vanskelig når det er en liten gutt som står og vil opp til mamman sin og få kos. Hadde bare så lyst å være i god form gjennom svangerskapet og nyyyyte tiden med gutten min før han skal dele meg med en liten en i august. Og så klarer jeg ikke en gang å sitte på gulvet å leke med han eller gi han en kos. Det er så frustrerende at jeg tror jeg sprekker snart.

mm. Jeg blir jo hjemme med Kaspern frem til han begynner i bhg i august, siden jeg ikke fikk plass i Norge før det. Så vi får mye tid sammen [:)]. Så får jeg bare krysse fingrene for at det ikke går helt til helvete og bekkenet slår seg vrangt oftere enn det gjør nå, og bare nyte de gode dagene [:D]. Mamma er fysioterapeut, så hun skal sette opp et treningsopplegg jeg kan begynne med, og da er det vel ikke stort mer å gjøre enn å ta livet med ro og satse på at det går greit [:)]

Skal bære ut masse papp- og plastikkemballasje i dag, lovet mannen i går at jeg skulle bli kvitt det i dag.
Så må jeg ut og lete en bryllupspresang til et par bekjente vi skal i bryllup til i morgen (vielse + kaffe), noe vi egentlig ikke har råd til akkurat nå...  [&:]
Hadde håpet å få truffet søsteren min etterpå, men hun er litt sliten etter omgangssyken og skal bare rett hjem etter jobb og hvile seg - noe jeg SKJØNNER, altså!
Er jo der selv... [8D]
Lurer på om vi bare skal gi penger i stedet - er jo det de ønsker seg, de har ingen gaveliste på Glassmagasinet eller noe annet "enkelt" for oss, vi har ikke en gang en invitasjon å forholde oss til siden den ble borte i posten. [8D] Flytterot lenge leve! Trenger jo ikke gi SÅ mye siden vi bare er bedt på kaffe og kaker etter middagen...  [;)]

Tror kanskje jeg skal prøve kjolen jeg har tenkt å ha i morgen også - og kjøpe gravidestrømpebukser! Ellers tror jeg det blir lite kledelig...
Er en rød fløyelskjole med empire-snitt - altså skåret under bysten, og litt "gravid" på midten - så den burde egentlig passe helt ideelt nå som jeg har en mage jeg kan vise frem! [:D]
Ellers har jeg bare tynne sommerkjoler, og det tror jeg kommer til å bli vel kaldt inne, pluss at jeg er så likblek og rødflekkete (eksem) at jeg ikke har lyst til å vise frem mer enn ABSOLUTT nødvendig! [;)]

Etter alt det tullet får vi se om det blir tid til litt dataspill - lastet ned masse ting og tang til Sims 2 spillet mitt i går, som skal gjøre at spillet blir mer spennende, så tror kanskje det blir litt Simming. Jenta jeg spilte i går har akkurat blitt voksen, og jeg må jo finne en fyr hun kan få barn med før hun blir for gammel! [:D]
Heldige Simmene - de går gravide i 3 - TRE - dager, så blir barnet født på omtrent 15 sekunder... Spedbarnsalderen er 4 dager eller no' før de får en bedårende liten krabbe-tass.
Misunnelig! [:D]

3-dagers-graviditet hørtes friiistende ut akkurat i dag gitt [8|][:D]

Sånn, da har vi ordnet bryllupspresang (ble en ny 500-lapp i en pen ramme, så får de rammen som "ekstragave", liksom), jeg har ordnet bursdagspresang til mannen (som fyller i morgen) på nett, fikk sneket meg til et bursdagskort da jeg var og kjøpte kort til brudeparet også. Mannen har nå sloknet i senga (jobbet natt til i dag OG som lærervikar i dag!) og jeg sitter her alene med halsbrann og "lyst på noe"...
Tror kanskje jeg skal kaste meg over middagen allerede.
Urk, og naboene på en eller annen side røyker akkurat nå, slik at røyklukta siver inn fra verandaen. Lukter pyton! [:'(]
Kjøpt mine første gravidestrømpebukser også - de gamle satt så løst i livet at jeg har brukt dem til nå, men siste uka eller to har magen vokst ganske merkbart, så tror de blir litt trange nå. I tilllegg vil jeg gjerne slippe strømpebuksestrikk midt på magen, ikke så kledelig under kjolen i morgen!
Så da er alt mer eller mindre klart til bryllup i morgen - eller hadde vært det, da, om jeg ikke NÅ kom på at jeg ikke har noe å pakke gaven i! [8D]
Men siden vielsen ikke er før kl.15 har vi god tid på oss i morgen. Vi skal til og med besøke svigermor først!

Har også utrolig lyst til å shoppe klær, enten på nett eller i butikk, men HAR IKKE RÅD!
Er stygt redd for baksmell i år, gikk ganske merkbart opp i lønn i fjor og er ikke sikker på hvordan det vil gå...
Men hadde jo vært utrolig herlig med litt penger igjen, da, siden vi har hatt litt uforutsette utgifter siste ukene!
Kanskje jeg skal sjekke postkassen igjen - kan jo være de går runden sent her..? [;)] 

*sukk*
Kunne ikke dy meg, stakk ned i postkassen igjen.
Joda, det var kommet post - MEN BARE REKLAME! [:(]
Er livredd for baksmell, går på nåler og venter og ville satt stor pris på å få VITE i DAG!
GRRRRR!

Sånn, da har jeg vasket ovnen slik at jeg kan lage mat, tatt en kvalmepille siden jeg heller mer mot brekninger enn matlyst akkurat nå, og gjør meg klar til en kveld med Sims igjen.
Regner med at jeg kanskje ramler innom før sengetid, men ellers får dere ha en god kveld, jenter!

nåå... begynner jeg snart å få det travelt her [8|]

Back
Topp