Googler vogner...

*MissMe*

Gift med forumet
Ingen av dem som er vendt mot meg da...[>:]
Simoen har full liggestilling, det har ikke scooteren. Syns Simoen virker litt lunere, hva syns dere?
Må nok på bytur for å se vognene, legge de sammen osv..[8D]

http://www.simo.no/SIMO08/Vogner/Modellene/Sportstrille.htm?showCol=13012

Eller denne:
Emmaljunga Scooter

Jeg har ikke hørt så mye bra om den simo sin ser du [8|] Men titta på den på butikken i dag og det som er på Simo sin side er at den er lunere som du sier - de "sitter mere under hetta" på en måte [:)] Men mindre plass under ser jeg... og den koster rundt 3600 mener jeg at jeg så i dag....

Ja den var fin MissMe - blir det Scooter og ikke limited edition så blir det en sånn som det der!!! [:D]

Ser og at Simo´n veier 17.5 kg [&:] Da er jo litt av poenget med en lettere vogn borte [&:] Det er vaffal litt av mitt poeng, en nettere og lettere vogn [:)]

ORIGINAL: KathMor

Jeg har ikke hørt så mye bra om den simo sin ser du [8|] Men titta på den på butikken i dag og det som er på Simo sin side er at den er lunere som du sier - de "sitter mere under hetta" på en måte [:)] Men mindre plass under ser jeg... og den koster rundt 3600 mener jeg at jeg så i dag....

Ja den var fin MissMe - blir det Scooter og ikke limited edition så blir det en sånn som det der!!! [:D]

Ser og at Simo´n veier 17.5 kg [&:] Da er jo litt av poenget med en lettere vogn borte [&:] Det er vaffal litt av mitt poeng, en nettere og lettere vogn [:)]

Oi, vekta kikka jeg ikke på...[8D][8D] Ser ut som vi har snevra det inn til en Scooter, gitt...[8D][8D] Men tror jeg venter til sommeren. Overlever med Edgen til da...[;)] Skal jo bruke bagen 1mnd og 2 til enda. Anna bytta til sportsdel da hun var 6mnd..

Jeg har hatt simo til Mathea siden hun ble født. Kjøpte bagvognen brukt og kjøpte ny sportvogn! Kjempe fornøyd, den er litt større en den som du viser her missme, lik den på bilde har jeg. Kjempe fornøyd! Lun og god når trekket er på og av. Men som Kathmor sier, så er den ganske tung, men syns den er kjempe god å trille!

Blir uansett uten tvil en emmaljunga neste gang [:D]

ORIGINAL: Gullklomp

Jeg har hatt simo til Mathea siden hun ble født. Kjøpte bagvognen brukt og kjøpte ny sportvogn! Kjempe fornøyd, den er litt større en den som du viser her missme, lik den på bilde har jeg. Kjempe fornøyd! Lun og god når trekket er på og av. Men som Kathmor sier, så er den ganske tung, men syns den er kjempe god å trille!

Blir uansett uten tvil en emmaljunga neste gang [:D]

Jeg har jo en duovogn med sportsdel, er en mindre ren sportsvogn jeg er ute etter![;)]
Ikke helt sansen for Simo egentlig, men likte utseendet på den sportsvogna[:D]
Blir vel en Emmaljunga igjen...[8D][;)]

Er ikke lange biten igjen før det er full liggestilling på scooteren da.. Har aldri plaga meg at jeg ikke fikk den helt ned vertfall..

LOOOOOOOOOVE MY SCOOOOTER[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp