Google-redd?

Aravis

Elsker forumet
Jeg sitter å tenker ofte på de innleggene her på generelt at mange hadde spart seg mye problemer hvis de heller googlet litt. [8D]

Hva gjør at dere heller skriver et innlegg her, enn å google 2-3 ord?

Bare jeg som synes det er enklere å google enn å spørre her?
Det blir jo selvfølgelig noe annet når man ikke finner noe på google, da blir det noe annet.

Jeg googler alt jeg kan komme på jeg. Love Google [:D]

Jeg har flere ganger fått hjelp her inne til ting som jeg har lett etter feks.
Kanskje noen googler med andre ord en deg eller formulerer seg andreledes på google enn deg.
Men jeg prøver google først selv altså[:D]

ORIGINAL: MathiasOgMamma

ORIGINAL: Aravis

Jeg sitter å tenker ofte på de innleggene her på generelt at mange hadde spart seg mye problemer hvis de heller googlet litt. [8D]

Hva gjør at dere heller skriver et innlegg her, enn å google 2-3 ord?

Som f.eks det innlegget her nå, om telefonnr til godboken.. Det burde være enkelt å finne, men NEI. Vi lager heller et innlegg! (Bare et av mange eksempler. Ingen vonde tanker til den som lagde innlegget)

Bare jeg som synes det er enklere å google enn å spørre her?
Det blir jo selvfølgelig noe annet når man ikke finner noe på google, da blir det noe annet.

Beklager så mye da[:-] Prøvde å søke på telefonkatalogen.no, men fant ikke nummeret og tenkte faktisk ikke på å google det.
Så beklager igjen at jeg laget et innlegg om det.

Som jeg sa, ingen vonde tanker. Jeg bare lurer på hvorfor heller lager innlegg her? Å gå inn på godboken.no hadde jo garantert gjort underverker. [:D]

ORIGINAL: Lille Mille

SAmme her!! Er jo så mye lettere [8D]

Jeg er fan av Google og er en flink googler, men som i dag da vi ikke fant adresse til legevakt i danmark så er Babyverden fin å ha, for jeg vet det er andre som er flinkere enn meg å finne frem på google.
Da jeg lagde tråd fikk jeg svar med tlfnr og adresse med en gang!

Men jeg prøver alltid først selv såklart!! Og en sjeeelden gang må jeg ha hjelp...

http://lmgtfy.com/?q=just+fucking+google+it

LOVE IT[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Elsker den siden der. Bruker den ofte. [8D]

ORIGINAL: Aravis

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Elsker den siden der. Bruker den ofte. [8D]

samme her,men folk her inne blit jo snurt når jeg bruker den når de ikke "klarer"/gidder og google...[8D]

http://justfuckinggoogleit.com/

Jeg googler ofte, jeg. Men på BV får jeg anbefalinger og deres meninger i tillegg, og noen ganger er det viktigere enn kalde fakta.

Jeg har aldri forstått meg på det der google. Alle sier "spør google", men når jeg spør om ting får jeg bare masse rare svar..det er akkurat som de ikke skjønner hva jeg mener. En stund lurte jeg på om de gjorde seg vanskelig med vilje [8|]

ORIGINAL: KristineBirgitte

Jeg har aldri forstått meg på det der google. Alle sier "spør google", men når jeg spør om ting får jeg bare masse rare svar..det er akkurat som de ikke skjønner hva jeg mener. En stund lurte jeg på om de gjorde seg vanskelig med vilje [8|]

Hvordan gjør du det da? Er om å gjøre å bruke minst mulig ord, kun stikkord. Tror ikke man kommer langt med: "Jeg lurer på hvordan man googler", da skriver man heller "hvordan google". Bare et eksempel [:)]

Såååååååååååååååååååååååååååååååååå enig!![8D] (Jfr. signaturen min.)

Noen spm er bare så, tja, ikke dumme akkurat, men noe man kan kjapt finne ut av bare ved å Google det.
Sikker på at noen spør bare for å få lagd et innlegg. Irriterende innlegg!

Hææææ?[&:][8D]
Ja da lurer jeg på hvordan du googler? Hva skriver du i søkefeltet liksom???

ORIGINAL: Lille Mille

Når man googler finner man gjerne svaret i en gammel tråd fra Babyverden uansett [:D]

google

Haha!! Tuller du...?
Hvem er "de"??[:D]

Man skriver ikke "mannen ville ha pannekaker i dag og jeg lurte på om jeg skulle lage se litt grove i dag... Hva kan jeg bruke da? Mvh meg"

Back
Topp