Good times!

ønsker&håper

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Spydde akkurat på veit til jobb.. Måtte løpe over veien for å rekke grønnmann.. Det ble for mye for kroppen. Første dag med ordentlig oppkast. Redd dette bare er starten... Heldigvis noe godt som kommer av det, hihi
 
Litt misunnelig jeg :p Hahaha! *hilsen ei uten symptomer* :p
Hehe, ja - både og her. Glad det er symptomer, men føles litt dritt å spy bak en container men det er vell livet som preggis :p
 
Usj, stakkars deg! Har aldri spydd i noen av mine svangerskap jeg (bank i bordet!). Men ikke noe gøy å gå uten symptomer heller :p

<3 har en liten augustspire <3
 
hehe, æsj det er kjedelig og litt komisk da:p jegselv, spydde i et blomsterbedd rett utenfor et senter borti her... i parkeringshuset i tøksfors og i bilen:p og på mange av vennene sine toaletter:p ikke akuratt lett det der med kvalmen:p
 
hehe, æsj det er kjedelig og litt komisk da:p jegselv, spydde i et blomsterbedd rett utenfor et senter borti her... i parkeringshuset i tøksfors og i bilen:p og på mange av vennene sine toaletter:p ikke akuratt lett det der med kvalmen:p
Heheh! Nei, d er så rart med det. Får litt galgenhumor i det. Hold på å le meg ihjel etterpå! Itillegg tar jeg vitaminer om morgenen, sånn Gravid-pakke. Den ene er rød... Så du kan tenke deg hvilken farge som kom når det var kun det og vann jeg hadde i magen. Haha!
 
Heheh! Nei, d er så rart med det. Får litt galgenhumor i det. Hold på å le meg ihjel etterpå! Itillegg tar jeg vitaminer om morgenen, sånn Gravid-pakke. Den ene er rød... Så du kan tenke deg hvilken farge som kom når det var kun det og vann jeg hadde i magen. Haha!
Haha så sinnsykt bra!:p godt man kan ha det litt moro med det:)

Gutt sept 2010 prøver på nr 2:)
Pp3
 
Hehe Huffda. Får håpe det var første og siste gang. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff da :p jeg merker ingenting bortsett fra vond og øm mage med stikkinger og nå begynner tissinga :p
 
Back
Topp