good morning

ORIGINAL: Pia81

Takker og bukker for det!!! Hadde ikke trent på 4 og en halv måned nå (forrige uke) pga virus på balansenerven, og så kvalmen i svangerskapet, så kondisen er på minussida.. hehe[:)] Men skal bli godt å trene litt igjen...

Hvis du har svak livmorhals, skal du sy sammen da?? (hvis jeg får spørre om det....)

Er blitt det[:)]Ble sydd igjen før jul,i min 13 uke.Jeg merker tråden innimellom,men ikke slik at det er vondt.Jeg kjenner det litt ekstra når fosteret ligger langt nede og presser litt.Det kjennes liksom ut som strikk i underlivet.

Men det er jo kjempe bra da!!! Har hørt at noen leger er så kresne på å sy igjen, slik at mange må prøve om og om igjen, uten at de har forsøkt å sy igjen... Men da er jeg sikker på at det går bra denne gangen!! Kjenner to stk som har født nydelige barn når omsider legen bare sydde!!!! Detta ordner seg serru!

Men det er jo kjempe bra da!!! Har hørt at noen leger er så kresne på å sy igjen, slik at mange må prøve om og om igjen, uten at de har forsøkt å sy igjen... Men da er jeg sikker på at det går bra denne gangen!! Kjenner to stk som har født nydelige barn når omsider legen bare sydde!!!! Detta ordner seg serru!
ja jeg og har hørt at det stort sett går bra når de har fått cerclagen[:)]Når jeg komm inn på min første ul i uke 7,gratulerte legen meg med en gang.Men da ble jeg littredd og sa det:"jaja,vi får nå se på det åssen dette går".Jeg tørr liksom ikke tro fullt ut at det går bra,jeg reserverer meg heller i tilfelle,så får jeg heller beg å glede meg hvis jeg klarer å nærme meg uke 30,jeg tror nok ikke jeg klarer å slappe av og glede meg skikkelig før den tid.Det er vel for å ikke bli alt for såra igjen hvis det skulle skje noe.Men hvis det går bra da så fjerner de tråden ca 1 mnd før termin,og da regner jeg med at fødselen skjer ganske fort når jeg har svak livmorhals.

Det e lov å være skeptisk når du har vært igjennom nå så smertefult to gang!! Æ e no skeptisk uten det engang.. Men æ syns det e lovende at legen gratulere allerede i uke 7. For vi får håpe at legen ikke e et komplett naut.. Så hu eller han hadde forhåpentligvis peiling på ka hu snakka om!!! Og det e et bra tegn... Hvis du har mista rundt uke 22 tiliar, så forstår æ godt at du ikke klare å slapp av enda... Men bare prøv å la kroppen din slapp av, og ikke stress og sånn.. (enkelt for mæ og si.....[:)]) men når du har kommi te uke 30 så ska vi begynne å glede oss sammen ska du sjå!! Nesten så vi åpne sjampagneflaska da!! hehe...

Kanskje det bli mai barn på dæ da? vi får se.. krysse fingra for dæ!!

Han legen min er egentlig ganske flink og koselig samtidig som han er realistisk.Det var samme legen jeg hadde når jeg mista sist.(uke 22+1)Så jeg er veldig fornøyd med han[:)]Kan hende det bli mai barn ja,det spørs jo hvor lenge tråden holder fosteret på plass,det er jo helt umulig å vite nå.Men får håpe det ikke blir alt for tidelig født[;)]

Back
Topp