Good morning

*Snoopy*

Forumet er livet
I natt sov lille prinsesse litt urolig men hun sto heldigvis ikke opp før hal 06 og ikke hal 01 som natta før [:D]Her er det vanelig vestlandsvær idag,mye vind og noe regn [:'(]Selvfølgelig når eg skal noe utendørs!
Ellers skal vi på besøk til pappa og stemoren min idag rekner eg med..Å han sniken min som er på ferie sender vel bilder av sol og varme [X(]

Hva finner dere andre på idag da?

God morgen!

Her hadde vi mange planer i dag, men været er ikke så fristende. Grått, men regner ikke enda da. Planen er å shine opp huset og olje benkeplater, rake i hagen, reise og se om hesta "mine" en tur, og ta frem bæremeisen og gå en liten skogtur. Hva det blir til får vi se på.... Håper vi rekker litt i dag i alle fall[:)]

Vi våknet til det lokale korpset marsjerte forbi vinduet - en god start på dagen. Nå har pappaen og skatten vært å gått en god tur, så nå venter litt mat, før vi etterhvert skal gjøre oss klare for tur til byen for å se 1.maitoget. Håper på en god dag og at det slutter å regne. 

ORIGINAL: AogSerSANT

Vi våknet til det lokale korpset marsjerte forbi vinduet - en god start på dagen. Nå har pappaen og skatten vært å gått en god tur, så nå venter litt mat, før vi etterhvert skal gjøre oss klare for tur til byen for å se 1.maitoget. Håper på en god dag og at det slutter å regne. 

STAS!!!Her har vi ikke hørt noen,bort for langt unna byen[8|]
Jeg kom hjem fra Tromsø og jobbuke idag,så skal bare bruke dagen på å vaske litt klær og kose med Eirun
Vi har litt snørrfestival her om dagen,så jeg håper snart vi er bedre alle mann[>:]Lei av snørr og hoste nå[8|]
I kveld skal vi spise taco og jeg skal trylle vekk den helv&/(/$&//%% snøen som kom i uka som var

Håper alle får en superduper dag[:D]

Sola skinner her iallefall, men det blåser masse [:'(]
Men satser på å gå en lang tur i dag [:D]

Ellers bare være hissig og sånn.

ORIGINAL: eplemos

Sola skinner her iallefall, men det blåser masse [:'(]
Men satser på å gå en lang tur i dag [:D]

Ellers bare være hissig og sånn.

Ja sola kom her og etterhvert [:D]

Være hissig?[8D]

Her har vi ingen store planer for dagen, skal klippe sambo i løpet av dagen, så skal vi besøke en tante av han i ettermiddag. Ingen planer ellers!

Har akkurat vaska gulv...[:'(] Ellers håper jeg på en trilletrur i dag, været er ganske ok her [:)]
Så i kveld skal jeg på jentefest, gleder meg masse!!!![8D][:D]

Jeg kan vel si god formiddag!![:D]

Idag var vi seint oppe alle 3, vi har sovet lenge alle sammen, lille har lagt mellom oss og bablet i vei, herlig!
Idag skal vi bare kose oss, skal feire svigermor som hadde bursdag igår. Ellers skal vi slappe helt av etter en hektisk uke(har klargjort leiligheten for fotografering og etterhvert visning-=myyye arbeid)

Vi har faktisk 10 årsdag i dag, men vi tok feiringen igår. Var ute å spiste deilig sushi på en av byens veldig bra restauranter. Med lille på fanget da, siden vi ikke fikk barnevakt[:D]Haha, sånn er det å være småbarnsforeldre!!![:D]

Back
Topp