Good mårnings!

Stredet

Elsker forumet
Ja så var definitivt forsmaken på sommeren over for denne gang!
Sendte akkurat William på skolen og da regna det og HAGLA i vinkel!! [:-]

MEN; atter en ny dag og atter en dag nærmere termin [:D]

Hva står på agendaen i dag da jenter? Jeg skal ut til lunsj med tanten min (hu er mer venninne siden det bare er 6 år mllm oss), og så skal jeg gå bananas på Prinsess - Barnas dager! [:D]

Ha en kjempesuper dag kjære alle sammen!! [;)]

Får svare på mitt eget sånn bare for skams skyld [:D]
 Det blir visst en sånn dag med 4 årstider i fri veksel i dag - for nå skinner plutselig sola som bare det igjen[8|]

Nei nå må jeg snart prøve å slite meg løs og komme meg i dusjen og avgårde til byen. Vanskelig når en først har "havna utpå her" [:D]

God morgen Stredet, jo Takk det samme Stredet [:D] Er det litt identitetskrise på gang her? [:D] [:D] Hi-hi [:D]

Bortsett fra en helt grusom drøm i natt, så blir vel denne dagen bare flott tror jeg! [:)] 

Hedda er hjemme fra barnehagen og vi skal bare kose oss. Nå har jeg en Cottage Cheese kake i ovnen (den fra Wenche's kjøkken i går). Sola har kommet opp for fullt, men det er foreløpig litt kaldt.... Det blir vel grilling's når de andre barna kommer hjem i dag tenker jeg. Kl.15 skal jeg på konferansetime på skolen.

I går ettermiddag var vi på grilltur med klassen til Linnea. Bortsett fra at det var litt kaldt, så var det veldig hyggelig [:)] 

Håper dere får en fin dag alle junitupper!! [:)]

Her skinner solen idag....

Og om 3timer skal jeg på jobbintervju..
Er snakk om den stillingen jeg allerede ER ansatt i i engasjement, skal bli fast stilling..
så da får vi se..
Det er 7 stillinger, og 12 søkere...

God morgen! Nydelig solskinn ute[:)] I dag skal jeg gjøre minst mulig. Må bare en tur på herredshuset og til helsestasjonen. Resten av tiden skal jeg kose meg hjemme alene fram til mannen min kommer hjem[:)]

ORIGINAL: Mochicka

Er snakk om den stillingen jeg allerede ER ansatt i i engasjement, skal bli fast stilling..
så da får vi se..

Masse, masse lykke til på jobbintervju [:D] [:D]

ORIGINAL: BlåBobler

ORIGINAL: Mochicka

så da får vi se..

Masse, masse lykke til på jobbintervju [:D] [:D]

Takker, bukker, nikker og neier!!!
Hehe...

Back
Topp