Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag har jeg endelig en dag i ro og mak. Vært litt mye jobbing denne uken. Helgen skal tilbringes med familie og venner da småtrollenes voksen bursdag står for tur. Vi gleder oss.
Hørtes ut som en fin fridag og helg!
jeg skal jobbe lørdag og søndag morgener, så blir nok noen rolige kvelder hjemme med god middag.
idag har jeg og fri, så har ikke fått gjort så mye enda, men blir vel litt husarbeid etterhvert.
god helg alle sammen!
Her blir det kos med litlå som kastet opp i går og har feber i dag. Når hun er i seng skal eg nyte en kveld helt alene med samboeren min, god middag og idol <3 Bodd hos søsteren min i over en mnd pga oppussing hjemme, så er aldri alend lenger. Men i kveld skal vi nyte det
I kveld blir det bare avslapping på sofaen, etter en litt slitsom jobbuke. I morgen skal jeg og supersnuppa bake sjokoladekake, vi skal handle batteri slik at alle bamselekene hennes med lyd kan få liv igjen, også blir det nok litt husarbeid. På søndag skal vi i barnebursdag. Det var ikke så mange planer, men det er akkurat slik jeg liker det!
God fredag og helg travel fredag, en i morgen blir det en kort tur på hytten, før jeg skal hjem og på fest så er det ut på hytten igjen på søndag, hvor jeg blir til mandag. Og da er det tid for første jm time gleder meg
God helg
Helga startet med ikea tur Mellomste er på overnatting hos sin mormor og eg og storebror har skrudd sammen ikea kommode og mannen er å hjelper broren sin med å sette opp kjøkken. Resten av helgen er det ikkje planlagt noen som helst ting