Good evening!

mammy19

Elsker forumet
God kveld jenter! [:)] Hva byr kvelden deres på da? her har vi nettopp spist taco og sitter nå forran TV'en for en slække kveld [8D] Mmmmmm... *godt med kinderegg jah* hihi..

[:)] Mmmmmmmmm... Smash!!

Hei

I kveld skal vi bare slappe av. Vi har akkuratt hatt besøk av et venne par som også venter barn( De venter en gutt). Hun får i juli og jeg i august.akkutatt en mnd og en dag etter henne.  Amalia fikk jo selv sakt masse oppmerksomhet og stor koste seg. Gutta satt og koset seg med øl,mens vi jente måtte takk oss med brus,men det ble en kjempe koselig kveld,så nå skal jeg bare slappe helt av. Ha en fin kveld vidre folkens:)

Kvelden har egentlig gått med til alt annet enn det jeg hadde planer om..
Vi har vært på shopping idag, og var ikke hjemme før ca ni.. så ble det litt mat, nettopp ferdig med å spise..

Og nå skal jeg sette meg ned og spise sørlandschips med dip! Det er såååå lenge siden jeg har spist, at det måtte jeg bare. Heheh.. [:)]

God kveld ja [8D].
Vi har vært hos mamma og dem i ettermiddag + sammen med pappsn til Kasper og nurket, og det hele endte med at jeg var mm fra å ha lyst å kaldkvæle fyren. Jeg har hatt så himla bekkenløsning siste dagene, og baaare fordi det irriterer meg maks, så råka han å si, ikke mindre enn 3 ganger på et par timer at; "Det er en tilstand, ikke en sykdom".
Sååå - jeg skal faen meg vise han tilstand jeg [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Fnis - ingenting som litt hormoner i kok for å spice opp en fredagskveld.

sitter no her med en valp som sitter på stolen ved sia av meg som har ei bite leike, men som har funne ut at d e såååå gøy å miste den i gulvet åsså hyyyyle fordi han ikke når ned til den[:D][:D][:D]

må plukke den opp heile tia[8D][8D]

ellers så venter ej på at sambo skal komme fra jobb... han e her vel om 15-20 min[:D]

der må ej plukke opp leika[:D]

eg har vært på besøk hos noen venner.. men fikk bror min til å hente meg siden samboeren min begynte å drikke og hunden måtte ut på tur... hmmmm

så no er kvelden min ødelagt[:-]

Her er det senkveld meg brus og digg! Sambo er på pokerkveld med gutta! Så nå slapper jeg (og lillegutt) av i sofaen, og det er DEILIG med helg!!![:)]
Æsj, jeg gikk glipp av isdans! Hvordan var det egentlig? Hehe, ser for meg han der Pål Anders på skøyter[;)] Hadde han skills?? Hva med Dorthe Skappel? Personlig takler jeg ikke den dama!! Men sikkert flink på skøyter[:)]

god kveld =)

Nå har jeg akkurat kommet hjem, vært ute å spist på kinarestaurant me ei venninne, som også er gravid...ca. 10 uker...det var kjempekoselig.
Har sittet å prata mye babyprat...greit å ha noen i samme situasjon, for jeg tror alle andre begynner bli rimelig lei..hehe[:D] 

Back
Topp