good dag, munter!!

Heisann buffys!![:D]
koselig med egen traad da!!

la meg rundt 5 idag tidlig...
og sto opp i 12 tiden.
du da?

sovna vel rundt 5 jeg også.. og andrea bestemte seg for at hun var sulten klokka halv sju..!! så det ble ikke lange duppen...[:D] hun nekta å legge seg igjen etterpå også, så moro å ligge å klype på ansiktet til mamma i stedet for..[&:]

men fikk sove litt utpå formiddagen da.. nå håper jeg bare dagen her går lynraskt, sånn at jeg kan komme med i seng igjen, savner senga mi[:D]

hva har du gjort i dag da?

ja da ble det ikke mye hvile paa deg...[8|]
Blir godt aa finne senga i kveld da[:D]

har kj;pt blomster til mamma idag, skal feire morsdag imorgen, hu bor i sverige saa da passer det best for oss aa bes;ke henne i morgen.
m;tte saa mange kjente paa senteret og alle vil sp;rre og grave om gravideteten (kjempe hyggelig det men slitsomt aa bli nesten i to timer paa senteret nar man bare skal kj;pe blomster).
skal jeg snart hente mannen min paa stasjonen og handle ogsa er det helg[:)]
ser du er fra trondheim, kjenner ingen der men kjenner ei som kommer fra brekstad.

deilig med helg!! spesielt når en går hjemme om dagene.. litt mer action liksom[:D][:D]

spørs om det blir noe morsdagsfeiring på meg, blir sikkert littegrann med mamma, ellers vet jeg ikke..

bor i trheim ja, akkurat nå kaldeste plassen på jord, føles det ut som..

Hei buffys!![:D]

Er det fortsatt kaldt hos deg?[&:]
Her var det -21.5 paa det kaldeste idag.[:)]
Blir det noe morsdagsfeiring i dag da?

hei hei munter!! endelig kom jeg inn på BV igjen etter TRE dager uten. får jo abstinenser av mindre!!

noen særlig morsdagsfeiring ble det ikke nei.. det ble mamma som ble feiret i stedet[:D]

enn med deg da? ble det noe kalas???[:D]

Har merket at du ikka har v'rt her.

Ja det ble kort og blomster på senga også hadde mannen min lagd frokost og tent lys.
Han sa at selvom jeg ikke er mamma helt enda fortjente jeg å bli feiret på forskudd

har snill mann jeg

Nå skal jeg legge meg, vi snakkes.
Natta

åååhh så snill mann du har!!![:)]

blir ikke lenge før senga blir funnet her heller..

god natt,sov godt[:)]

Back
Topp