Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
sovna vel rundt 5 jeg også.. og andrea bestemte seg for at hun var sulten klokka halv sju..!! så det ble ikke lange duppen...[:D] hun nekta å legge seg igjen etterpå også, så moro å ligge å klype på ansiktet til mamma i stedet for..[&:]
men fikk sove litt utpå formiddagen da.. nå håper jeg bare dagen her går lynraskt, sånn at jeg kan komme med i seng igjen, savner senga mi[:D]
ja da ble det ikke mye hvile paa deg...[8|]
Blir godt aa finne senga i kveld da[:D]
har kj;pt blomster til mamma idag, skal feire morsdag imorgen, hu bor i sverige saa da passer det best for oss aa bes;ke henne i morgen.
m;tte saa mange kjente paa senteret og alle vil sp;rre og grave om gravideteten (kjempe hyggelig det men slitsomt aa bli nesten i to timer paa senteret nar man bare skal kj;pe blomster).
skal jeg snart hente mannen min paa stasjonen og handle ogsa er det helg[:)]
ser du er fra trondheim, kjenner ingen der men kjenner ei som kommer fra brekstad.
Ja det ble kort og blomster på senga også hadde mannen min lagd frokost og tent lys.
Han sa at selvom jeg ikke er mamma helt enda fortjente jeg å bli feiret på forskudd