Goo' morgen chicks

Julita

Forumet er livet
Sola skinner og fuglene kvitrer. Kaffen er snart ferdig og livet er herrlig [:D]

Ooh. pasta. Der sa du noe [8|]. Kanskje jeg skal lage meg en pastasalat til lunsj. Meeen, ikke enda da [8|][:D][:D]

ORIGINAL: Julita

Sola skinner og fuglene kvitrer. Kaffen er snart ferdig og livet er herrlig [:D]

Jepp,enig der. Har fridag,så jeg skal rusle i byen og gjøre noen ærend. Deilig med så flott vær! [:D]

Oh, ja. Det var så fint idg at vi måtte sykle bortover på dagis. Får alltid så good feeling av vår når syklene kommer frem [:D]

ORIGINAL: ~kuRuka~

Har helt dilla på slik ostesaus til pastaen... nam nam.. blir bare mer sulten jeg nå...

Hehe. Ja, her insisterer poden på makaroni og ost når han får bestemme hva han vil ha å spise. Good kombo, masse karbo [:D]

Noen som har litt tiltakslyst de har lyst å låne bort [8|]
Ble helt døøsig her jeg [:o][:)]

Sola skinner som bare det her også! og det er like kjekt å sitte på jobb i dag som det var i går! [:D]

Skal ha pannekaker og bacon til lunsj i dag, så sitter og gleder meg til det! er så lei av skivene og pålegget som er i kantina! [:D]

Ellers så blir det en rolig dag i dag, ska få ryddet litt hjemme, ta opp vasken og sette på en maskin og to med klær! ikke alltid like flink me å holde det ajur, så det blir res innimellom! [;)] men formen er fin, så da er det ikke noe problem!

Ha en strålende dag i sola jenter! [:D]

Sitter og venter på at svigermor skal ringe. Hun har vært på sykehuset og operert beinet, og mannen skulle hente henne etter praksis i dag. Men hun mente det kanskje ble for sent, så jeg sa jeg kunne hente henne (dvs. følge henne hjem i drosje) klokka 1. Men nå sa hun "vent til jeg ringer", fordi hun ikke vet hvor lang tid "ting" tar. Får se om jeg må ut, eller om hun venter på mannen.

Skulle jo truffet søster'n for iskrem og pludring i dag, men hun har arvet samboerns omgangssyke, så det ble kjapt avlyst. Ja, ja.
Får se om jeg kan finne noen andre å leke med - burde være hjemme og gjøre fornuftige ting, men ORKER ikke!!! [8D]

Jeg liker dååårlig å sitte og se på folk som drikker kald øl og tar seg en sigg i solveggen [>:].
Og så i min solvegg tilogmed.
Skal skrive memo til meg selv etter at kalving og amming er overstått og minne meg selv på at jeg ikke trenger å bli gravid igjen på en 10-12 år.
Så til neste vår en gang.. sitter jeg i solveggen og drikker øl.
*Godt å ha planer her i livet [:D]
Nej, må vel ut å holde mine ølsupende bastard friends med selskap igjen [:'(][:D][:D]

Back
Topp