*gone*

Kimsi

Forumet er livet
*gone*

Oida...!

ojsann.. Hvor gammel er lillesøstra da?

ORIGINAL: Wenchus

Oida...!

Hun er jævlig trent, da. SÅ d er ikke d. Er samboeren som har betalt de til henne. Han liker barbiedukker...
Søstra er 18...

ORIGINAL: tullingen

Hehe oidå
eg e for silikon t di som ikke har pupper å vil ha litt
men suns ikke d e så fint me big big liksom

De var ikke sånn GIGA, da..Men uansett..

er da ikke noe galt med silikon? [8|][8D]

ORIGINAL: Kimsi

Hun er jævlig trent, da. SÅ d er ikke d. Er samboeren som har betalt de til henne. Han liker barbiedukker...
Søstra er 18...

Eg hadde ALDRI tatt silikon av den grunn at samboer likte Barbie-dukker.. [:-] 
Men ho har nok hatt lyst på det selv også, rekner eg med...

OMG[&:] er det ho som ikke så Elisa før det var gått flere måneder etter at ho var født? regner med ho har sett ho nå??

ORIGINAL: Galest

er da ikke noe galt med silikon? [8|][8D]

Skjønner godt det som gjør det for og få litt pupper, men ikke de som har pupper fra før som gjørdet kun for og få GIGA pupper. Hadde selv gjort det jeg vist jeg hadde "fjortisspupper" enda. Er liksom snakk om vælverelse.   Trenger det ikke selv, men om sambo hadde bedt meg om og gjøre det hadde jeg nok gidd han en midt på trynet[8|]   Født sann, støtt sann!

ORIGINAL: linusisvingen

OMG[&:] er det ho som ikke så Elisa før det var gått flere måneder etter at ho var født? regner med ho har sett ho nå??

Jepp- ikke sett henne enda, og ikke har vi hørt et jævla pip...

Ja, d er opp til hver enkelt, og ja hun hadde sikkert lyst på selv. Men d er bare så sjokkerende at noen i familien gjør noe sånt!!!
D er å sprenge grenser for min sin del!! Tror min mor hadde banka meg hadde jeg gjort noe sånt!!

Ja, d er opp til hver enkelt, og ja hun hadde sikkert lyst på selv. Men d er bare så sjokkerende at noen i familien gjør noe sånt!!!
D er å sprenge grenser for min sin del!! Tror min mor hadde banka meg hadde jeg gjort noe sånt!!

DET er veldig spesielt at hun ikke har sett Elisa, hun er jo 7 mnd!!! Jeg forguder tanteungene mine!

DET er veldig spesielt at hun ikke har sett Elisa, hun er jo 7 mnd!!! Jeg forguder tanteungene mine!

Det er helt crazy!!! Kan jo ikke ha følelser et sånt mennenske!!!
Er jo første tantungen hennes også.. Hadde søstra mi fått unge så hadde jeg vært den første som hadde dratt på sykehuset!!!

[&:] forstår de så vil ha silikon om de e heilt flate, men di så har pupper og VIL ha silikon...di fatte eg ikje....virkelig ikje.... sånn eg ser det: korfor betala møye penger for å slita me å finna passande klær, kjøpa sinnsvakt dyrt undertøy å risikera infeksjoner...kun for å se ut så ein glamourmodell? personlig vil eg heller ha mindre enn større... har d-cup nå, hadde c-cup før eg blei gravid å syns d e stort nok... på det største me amming har eg brukt f-cup å då følte eg meg bare stygg.... så virkelig ikje bra ut...

nei hadde sambo foreslått d hadde me nok ikje bodd sammen lengre

å at d e mulig å ikje se tanteungen!!! her e ikje mine søsken så veldig mye bedre, men de har nå iallefall sett hu flerre ganger, di bare komme aldri på besøk...

Det er helt crazy!!! Kan jo ikke ha følelser et sånt mennenske!!!
Er jo første tantungen hennes også.. Hadde søstra mi fått unge så hadde jeg vært den første som hadde dratt på sykehuset!!!

Ja, ikke sant? Det må jo være utrolig sårende for samboeren din også, at hun ikke bryr seg om det største så har hendt han??? Skjønner rett og slett ikke at det går an.....

Fikk ikke lest, men har forstått litt hva det går ut på!
Vet ikke hva jeg skal si igrunn! Jeg er ingen fan av silikon da[:-][:-]

Back
Topp