gone

Er ikke en liten spontanabort da?

Oi....har aldri hørt om før,utenom graviditet..[:-]

hmm, har virkeligen ikkje peiling på om det er normalt... [8|]

Men det kan ikke være spontanabort,tror jeg...
Ikke har jeg vist jeg var gravid (selvom jeg har vært en del kvalm siden sist mens[8|]) og den kula var jo kjempe liten...
Mindre enn en klinkekule (eller på str. som en), så og gulgrønn..`så litt slim/gelè aktig ut forsåvidt
det siste menset har jo som sakt vært veldige lyst, og ganske slim aktig....

Hadde bare veldig vondt i magen rett før og når den kom ut (mageknip aktig....ikke ri aktig)

Årfh[:o]

kanskje det var en spontan abort da...[:o]

Går på p.plaster så trodde jeg var sikkra jeg[&o] aldri hatt sånn mensen før liksom,så det er jo rart[&o]

Får se da, om det ikke kommer flere kuler så kanskje det var det,rettogslett...

Hva skal jeg gjøre nå da???[&:] om det var det?
Ta en gravi-test når jeg er ferdig?? neste uke??

Hvis det er en SAså er det vel ikke så mye du trenger å gjøre. Kroppen ordner opp selv..

ORIGINAL: TinaCeline

Okei...
Huff[:o]

nå begynner jeg å grine

Men det er jo ikke sikkert det er en SA? Jeg får av og til klumper under mensen, men ikke helt sånn du beskriver da.. Hvis du ønsker å vite helst sikkert så kan du ta en graviditetstest nå. Sannsynligvis vil den slå ut om det er en SA. Eller du kan ta en tur til legen i morgen og be om å få tatt hcg-prøver.

ORIGINAL: Lykkeliky

ORIGINAL: TinaCeline

Okei...
Huff[:o]

nå begynner jeg å grine

Men det er jo ikke sikkert det er en SA? Jeg får av og til klumper under mensen, men ikke helt sånn du beskriver da.. Hvis du ønsker å vite helst sikkert så kan du ta en graviditetstest nå. Sannsynligvis vil den slå ut om det er en SA. Eller du kan ta en tur til legen i morgen og be om å få tatt hcg-prøver.

Nei,er jo ikke det...Men var litt rart, har aldri hatt så lys slimette mensen før liksom,med klump...
Men det går greit,så lenge kroppen fikser bort alt sammen selv så skal jeg ikke klage...
Hadde forsåvidt vært mega krise om den ville fortsette å bo der inne[:o]

Back
Topp