gone with thw wind!!!!!!!!!!

Vand

Forumet er livet
så sitter jeg i ny-ommøblert stue (begynte kl 06.30 å styre), og har stearinlys på... skal kose meg med en skyr vanilje og se & hør[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

B I L D E ! ! ! !

neida, det er jo bare omvendt enn sånn som det bruker å være[8D]

ORIGINAL: Vand

B I L D E ! ! ! !

*blunke pent*[8|]

B I L D E ! ! ! !

*blunke pent*[8|]

vent litt da

Ja men herregud så cosy!!!!! Virkelig varmt og koselig - passet stuen mye bedre å snu sånn syns jeg[:D].

Er den mørke veggen forresten brun? Vi vurderer å male en vegg i stuen mørkebrun.....[8D]

Ja men herregud så cosy!!!!! Virkelig varmt og koselig - passet stuen mye bedre å snu sånn syns jeg[:D].

Er den mørke veggen forresten brun? Vi vurderer å male en vegg i stuen mørkebrun.....[8D]

jo, det passer nok bedre å ha det sånn.... det passer egentlig enda bedre å ha tv-en der stolene står[8D] men jeg klarer ikke å ha møblene på samme sted lenge[8D][:D]

ja veggen er mørke-mørke brun..... Når jeg tenner lyktene som henger i taket blir den veggen der kjempefin! [;)]

hvor har du kjøpt såfaaan din?

jo, det passer nok bedre å ha det sånn.... det passer egentlig enda bedre å ha tv-en der stolene står[8D] men jeg klarer ikke å ha møblene på samme sted lenge[8D][:D]

ja veggen er mørke-mørke brun..... Når jeg tenner lyktene som henger i taket blir den veggen der kjempefin! [;)]

U know the name of the color?[:D] tar gjerne imot et bilde på kveldstid altså- for å se veggen med lyset på[:D]

ORIGINAL: Bebibooms

på møbelringen[;)]

på møbelringen[;)]

pris?

tjukka, jeg gidder ikke quote!

Det er tapet! [;)] Jeg prøvde 4 forsjellige brunfarger (maling), men syns alle så ut som bæsj[:'(]

Så den veggen vi skulle male til en billig penge, ble dyyyr.... Måtte kjøre 20 mil for å få tak i nye veggplater ( det var ingen vits i å sparkle på den gamle veggen) for vi har takhøyde på 270.... så ble det grunning, så tapet[8D]

på møbelringen[;)]

pris?

11 000 i fjor

så koselig stue du har[:D]

elsker den lykten din og... *vil ha*

koselig stue... [:D] vil ha såffa.... min er stygg... og ukoselig...[&o] 

elsker den lykten din og... *vil ha*

koselig stue... [:D] vil ha såffa.... min er stygg... og ukoselig...[&o] 

Den store går jeg ut fra du mener?

JEG ELSKER DEN!!![:D][:D][:D]

Men jeg er også VELDIG glad i lyktene som henger i taket[8D]

Så bildene før det var for sent! [:D] Kjempekoselig!!
Litt misunnelig her jeg sitter i den knøttsmå hybelen min... [X(][8D]

jeg vil og se[&o][&o][&o]

ORIGINAL: Buble

jeg vil og se[&o][&o][&o]

Back
Topp