Åå, Bekki, sender deg alle klemmene i hele verden altså.. Er det mulig å være så usaklig? finnes jo 10000000 bedre måter å gå frem på hvis hun ikke ønsker at du skal opperere.. Herlighet.. Jeg fikk rett og slett klump i halsen.. Hun har virkelig kommunikasjonsproblemer , synes nesten litt synd i henne at hun kan være så slem....
Håper virkelig det går bra med deg, du er en herlig jente Bekki og jeg er kjempe glad jeg møtte deg , huske at du har en snill kjæreste og helt nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig barn, du er kjempe flink mamma, det viser at du har og gjør rette valg..
Håper hun tar seg sammen, for det er hun som mister kontakt med sin egen datter og barnebarn...
Håper virkelig det går bra med deg, du er en herlig jente Bekki og jeg er kjempe glad jeg møtte deg , huske at du har en snill kjæreste og helt nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig barn, du er kjempe flink mamma, det viser at du har og gjør rette valg..
Håper hun tar seg sammen, for det er hun som mister kontakt med sin egen datter og barnebarn...
stoooooooooooooooooooooor klem [:)][:)][:)][:)][:)]