gone in manger :P

Åå, Bekki, sender deg alle klemmene i hele verden altså.. Er det mulig å være så usaklig? finnes jo 10000000 bedre måter å gå frem på hvis hun ikke ønsker at du skal opperere.. Herlighet.. Jeg fikk rett og slett klump i halsen.. Hun har virkelig kommunikasjonsproblemer , synes nesten litt synd i henne at hun kan være så slem....

Håper virkelig det går bra med deg, du er en herlig jente Bekki og jeg er kjempe glad jeg møtte deg , huske at du har en snill kjæreste og helt nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig barn, du er kjempe flink mamma, det viser at du har og gjør rette valg..

Håper hun tar seg sammen, for det er hun som mister kontakt med sin egen datter og barnebarn...

stoooooooooooooooooooooor klem [:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Pompi

Herregud. Ingen mamma skal NOEN gang kunne si noe sånn til sin egen datter. Er helt sjokka. Kan ikke tenke meg hvordan du har det[:(]
Kjenner jeg er skikkelig sint og forbanna på mamman din. DU fortjener absolutt ikke det der Bekki.

Stor Klem fra meg

Vet du.. Det finnes ikke ord i hodet mitt!

Dette er helt sykt. Jeg kan ikke komme med tips eller idèer til hva du kan gjøre eller noe, men jeg kan sende deg en stor godt klem!

En mor sier ikke sånt til ungene sine, hvis hun er ved sine fulle fem.

ALLE septemberjentene støtter deg nok i dette! <3 Stå på, og ikke la deg knekke!

ORIGINAL: Gåte

Æ sitt her med hakeslep...vet ikke ka æ skal si

Sign!! Men sender over en gedigen klem [:D]

Hva faen!?! Herregud, har ikke ord.. Man sier bare ikke sånn til sin egen datter!!

KLEM til deg, Bekki!!!

ORIGINAL: Lykke79

Uffameg, det der er jo bare helt uakseptabelt! Har nesten ikke ord.. Tror moren din kunne ha godt av litt profesjonell hjelp selv, jeg.

Føler med deg og sender og stor klem[:)]

Så utrolig god dere er! Jeg er så glad for at jeg har dere!
Nei, nå tenker vi lyst resten av kvelden, og så håper vi på bedre tider[:D]

Skal klippe Remi nå, wish me luck[8D]

ORIGINAL: 1gangs lykke

komminisere det på til deg!

uff[&o]

Skal ha deg i bakhodet neste gang, for det blir en neste gang det vet jeg.[:)]

Uff... hva får en mor til å si slikt til barnet sitt? Skjønner jo at hun synes du er vakker som du er, men hva med å formidle det på en litt bedre måte? *trøsteklem*

Nå gikk jeg glipp av hva som skjedde, men ser jo at det ikke var helt bra på alle kommentarene! Så vil også sende deg en gooo klem

ORIGINAL: Rikke22

Helt utrolig.. Har nesten ikke ord..
Synes så synd på deg.
Håper bare du er så mentalt sterk at du ikke lar henne knekke deg.
Av det hun skrev først så virket det ikke så ille, men etter de første setningene så fikk jeg totalt hakeslepp.
Slike ting sier man bare ikke til en person uansett hvem det er.
Virker som om hun er ute etter å bryte deg ned å splitte deg og Remi..
Du kommer aldri til å bli en slik mor som det hun er så der kan du ta det helt med ro.
Bryt kontakten før hun drar det enda lengre, og det virker på meg som om det er hun som trenger psykiatrisk hjelp og ikke du eller pappan din.

Gir deg en STOOOOR kosemoseklem

Ja, hun prøver å splitte meg og remi, det har hun alltid gjort[8|][8|] merkelig,han er jo bare snill med meg[:)]

Pappa var manisk depressiv, men fikk god behandling før han datt utpå[:)]
Takker for klemmen[:D]

ORIGINAL: ~Emilie sin Mamma~

Nå gikk jeg glipp av hva som skjedde, men ser jo at det ikke var helt bra på alle kommentarene! Så vil også sende deg en gooo klem

sign

Back
Topp