gone in manger :P

*BekkUlf*

Forumet er livet
* [:)]

seriøst! gir deg en stoooor  vet ikke hva jeg skal si,blei helt stum her jeg satt. man skriver bare ikke sånn til folk. hva slags oppførsel der dette? unskyld meg altså, men hu mora di må skjerpe seg og bli voksen i hodet sitt!

stor mosekoseklem til deg, for dette er ikke lett å få fra mammaen sin :(

Handler det fremdeles om det at du tenker på å fikse puppene? for om det er det, så ser jeg at det hun mener er at du er vakker akkurat slik du er - men det handler jo om formidling. om hva man sier og hvordan man sier det

Nei huff Bekki.. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si!! Annet enn at slikt går bare ikke an!!

INGEN, da mener jeg INGEN skal bli behandlet/snakket til, på den måten..
Hvertfall ikke du! Syns du har blitt behandlet dårlig nok av henne før.. Men herre, dette var drøy!!

Er synd det skal være slik! Og i alle dager!! å ta silikon er jo blir så vanlig nå at kirurgene kan vel gjøre det med lukkede øyne!!

Ville gi deg alle de beste klemme i verden, og håpe at ting ordner seg

Du er go du Bekki

Vet du.. eg e så utruli sjokka som d går ann å bli...!!.... Kor ho har skreve dettan? Facebook d og?.. slett ho.. få ho ut av livet dett nuuuuu... HÅpe virkeli ikkje ungan/ungen din har nåkka me ho å gjøre.. eg bi asså heilt førfær..

........Skrev hun dette??? Har ikke ord. Huff....Har en mor selv som ikke er helt på nett, har grått mang en tåre pga henne. Nå vet ikke jeg om dere bestandig har hatt det sånn...? men jeg "mista" mamma for snart 5 år siden. Kjempelang historie....men det var det verste som har skjedd meg. Før dette var hun min aller beste venn.... Stor klem ti deg

ORIGINAL: MariaKA

stor mosekoseklem til deg, for dette er ikke lett å få fra mammaen sin :(

Handler det fremdeles om det at du tenker på å fikse puppene? for om det er det, så ser jeg at det hun mener er at du er vakker akkurat slik du er - men det handler jo om formidling. om hva man sier og hvordan man sier det

Er det, det handler om ja[:)]

Holy mother of... Å herregud... Ikke for å være frekk, men tror innerst inne at din mamma kanskje trenger hjelp.. [&:]

STOR klem!!!

Det var på facechatten hun skrev dette! Er utrolig lei av å bli hakket på av hun. At hun ikke skjønner at hun skyver meg laaaaangt vekk på denne måten.
Har slettet hun fra face, orker ikke å snakke med hun på en stund[:(]

Nei, uff....får gå å lage litt grøt til Benjamin, og slappe av i armkroken til Remi etterpå[:)]

Takker for klemmer jenter, dere er veldig god!

ORIGINAL: stavanger87

seriøst! gir deg en stoooor  vet ikke hva jeg skal si,blei helt stum her jeg satt. man skriver bare ikke sånn til folk. hva slags oppførsel der dette? unskyld meg altså, men hu mora di må skjerpe seg og bli voksen i hodet sitt!

Fikk helt vondt inni meg når jeg leste dette jeg[&:] herlighet! hva får en mor til å oppføre seg sånn! Greit hun kan si at hun syntes ikke noe om at du skal gjøre det, men dette her er jo helt forferdelig skrevet![:(] sender en Stooor klem!
og er det noen som skal fylle et tomrom oppi hode sitt, må det være henne! unnskyld meg[:(]

Er sjokka. Lurer på hva som kan få en mor til å si slikt til sine barn.

Vil bare sende deg en stor og god klem

Uffameg, det der er jo bare helt uakseptabelt! Har nesten ikke ord.. Tror moren din kunne ha godt av litt profesjonell hjelp selv, jeg.

Føler med deg og sender og stor klem[:)]

ORIGINAL: [Malin]

Holy mother of... Å herregud... Ikke for å være frekk, men tror innerst inne at din mamma kanskje trenger hjelp.. [&:]

STOR klem!!!

helt sjokka..sender masse klemmer

*helt målløs rett og slett* Dette fortjener du virkelig ikke [:o]

Huff så utrolig trist og leit at hun gjør slik. Det gjør jo kun at hun skyver deg lengre og lengre unna. Ekstra vondt og sårt siden du ikke har pappa'n din også.
Jeg har det litt på samme måte. Min far døde for 6 år siden da, og etter han døde ble det mye mer vanskelig mellom meg og min mor. Kort fortalt endte det med at vi idag nesten ikke har kontakt. Jeg orker ikke å få så mye stygge kommentarer lengre så jeg har kuttet kontakten.
Jeg håper det ikke blir like ille for deg, og sender deg masse gode klemmer.
Det er virkelig de beste som forsvinner først noen ganger, og jeg skulle såå ønsker at det var min far som levde nå..
Bare send en pm om du vil frese litt fra deg.
Og for all del ikke ta det inn over deg det moren din skriver. Hun er nok mest bekymra men velger en svært dårlig måte å komminisere det på til deg!

herregud for en syyyyk mor du har! Er da jaggu meg ikke du som er ødelagt er jo den crazye mor di!!! Uff veldig synd at en mor skal oppføre seg sånn! Helt sjokkert jeg, skulle ikke vært lov!

oi.... kan bare gi deg en stor trøsteklem... Ingen fortjener å bli skjelt ut på den måten! Håper det går bra (bedre) med deg bekki...

*målløs*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uff, prøv å ikke ta det til deg, hun prøver å få deg til å gjøre det hun vil på en helt j.... måte. Hun griper etter halmstrå fordi hun vet at hun ikke kan bestemme over deg lenger, min tolkning selvfølgelig! [8D]
Sender deg masse klemmer!

Back
Topp