Åh jeg aner ikke , og jeg tør ikke gi noen råd om du bør bruke dem eller ikke. De har jo ligget kjølig om natta, og størsteparten av dagene. Dersom temperaturen svinger opp til worst case kanskje 10-12 grader i perioder, sier klinikken at det fortsatt er greit?Så bra å høre, tusen takk!! Men spurte mamma om hun kunne ta temperaturmåleren i et vannglass i kjøleskapet (tydeligvis sånn man måler i kjøleskap), og da var den 4,6 i natt når den var stilt inn på 4. Kan den ha steget til over 8 i løpet av dagen da tror du?
I mitt tilfelle var det en sprøyte Menopur, som skal klare seg i romtemperatur i en måned, mens den hadde blitt liggende i en glovarm bil. Derfor var både jeg og klinikken usikre og jeg valgte å kjøpe en ny.
Jeg som person blir lett stresset og bekymret, og det var min samboer som skjærte igjennom at dersom dette kom til å stresse og bekymre meg, så kjøper jeg en ny for å slippe det. Jeg tipper det nok ville gått bra, men for å skåne meg selv for den ekstra usikkerheten tok jeg det valget i alle fall. Kjenn på hvordan det vil føles i prosessen, er kanskje det beste rådet jeg kan gi. Vil det føles trygt og riktig, eller vil det føles stressende?