Gonal-f!

Aha stemmer det! Det gjorde jeg og da jeg hadde kort protokoll! Kom ikke på at jeg tok orgalutran itillegg! Jeg tar jo bare nesesprayen nå:) ja jeg ringte for å vær helt sikker:) det var rett det du sa, samme hvor tid. Bare jeg tar de samme tid hver kveld :) hvilken dose hadde du da du tok gonal f?:)

Jeg tok 150ie Gonal-F når jeg gikk på kort protokoll, og skal ha akkurat nøyaktig samme dose nå på lang protokoll!
Blir spennende å se om nesesprayen gir bedre uttelling :)

Jeg tok 150ie Gonal-F når jeg gikk på kort protokoll, og skal ha akkurat nøyaktig samme dose nå på lang protokoll!
Blir spennende å se om nesesprayen gir bedre uttelling :)
Spennende! Håper jeg også' første gang jeg har lang protokoll!:) har ikke hatt noen bivirkninger av synarela.. ikke hetetokter eller noe. Så håper den virker :p hehe

Uff! Blei skikkelig kvalm av den! sølte litt da jeg stakk og kjenner lukten enda selv om jeg vasket rundt der jeg stakk.. trodde ikke det var vanlig :p

Joda, husker også at den lukter vondt.

Den lukter vondt ja, det hadde jeg helt glemt av [emoji28]
Tror å huske at det kom litt dråper ut etterpå ja, enkelte ganger. Ikke noe farlig, så vidt jeg vet

Ok. Men oppbevare dere den i kjøleskapet etter dere har åpnet den? Jeg tok den i kjøleskapet igjen jeg..

Jeg hadde den ikke i kjøleskap [emoji5] Begge deler er nok greit

Den lukter vondt ja, det hadde jeg helt glemt av [emoji28]
Tror å huske at det kom litt dråper ut etterpå ja, enkelte ganger. Ikke noe farlig, så vidt jeg vet
Ok, da er det nok ikke noe feil med sprøyta:) søkte litt på om det var normalt at den lukter så sterkt. Noen skriver at den ikke lukter, og sier det ikke er normalt.. så fikk litt panikk! Redd for forsøket skal bli avbrutt :p hehe

Joda, husker også at den lukter vondt.
Nå har jeg åpnet ny sprøyte med gonal-F. Den lukter ikke.. kjente ingenting. Den forrige luktet helt grusomt. Kjente det i hele rommet etterpå.. hjelp! Kan det vær noe galt med den forrige? Ringte sykepleieren men hun kunne ikke svare på det. Uff er så redd for det blir avbrutt. Ingenting jeg kan gjør med det nå uansett :(

Nå har jeg åpnet ny sprøyte med gonal-F. Den lukter ikke.. kjente ingenting. Den forrige luktet helt grusomt. Kjente det i hele rommet etterpå.. hjelp! Kan det vær noe galt med den forrige? Ringte sykepleieren men hun kunne ikke svare på det. Uff er så redd for det blir avbrutt. Ingenting jeg kan gjør med det nå uansett :(

Jeg tror ikke du skal tenke så mye på hva det lukter. Alle medisinene har gått gjennom masse kvalitetskontroller og skal fungere riktig.

Jeg har åpnet flere som lukter "medisin" i mangel på et bedre ord og det var ikke noe galt med de så det går nok helt fint :)

Jeg har åpnet flere som lukter "medisin" i mangel på et bedre ord og det var ikke noe galt med de så det går nok helt fint :)

Signerer denne :)
Jeg gleder meg faktisk litt til den "lukta" :p
Da er en liksom skikkelig i gang igjen

Hehe, nå tenker jeg ikke på lukten mer heldigvis. [emoji14]

Er det vanlig med menssmerte / murringer med gonal-f? Kan ikke huske at jeg har kjent det så godt før.. :)

Kan gjerne være eggsekkene som har vokst seg veldig store, og at det er det du kjenner som murrer. Jeg fikk ganske forstørret magemål ved forrige forsøk, murret godt mot slutten

Back
Topp