Gonal F Sprøyte

Spennande dette her! Er det ei veka til testing ca? Kjenner til det med tida.. Rart at den kan gå så seint av og til[;)]

er fortsatt usikker på når je skal teste meg jeg... hmmm.. siden samleie er det bare gått 6 dager... hmmm...
eller skal jeg bare vente å se om mens kommer igjen?
kjedelig det å,når man ikke har syklus:S

Huff, er nervepirrende dette.
Vet ikke om jeg hadde testet ennå. Kanksje venta til nærmere helga.

Krysser alt som krysses kan. [:)]

kan jeg teste så fort da???:S hmmm... er nervepirrende ja:) hehe... spennende å...
men gruer meg veldig :/

Jeg fikk positiv på dag 10 etter eggutak, det tilsvarer dag 10 etter eggløsning, men det anbefales ikke, men på dag 12 og senere er nok greiere å tenke på å teste. På dag 10 vare min første test, hadde bare følelsen inne, slik jeg hadde da jeg testet med min SA på dag 12 etter el sist høst, så jeg fikk aldri negativ før positiv test med min erfaring.

Men som sagt jeg vil vel heller anbefale å teste på dag 12-16 etter el.

snakka med søstra mi nå å(hu er gravid for tredje gang) og hu mente je burde vente ett par uker etter EL.
er så godt at dere inne her svarer meg:) godt å vite at noen krysser fingre osv:) hjelper på masse det:)

tenkte jeg skulle fortelle hvordan det er å gå å vente... :P
DET ER KJEDELIG!!! hehe...
tiden går bare tregere og tregere... har kjempe masse på følelsen at det har vært min tur nå,men...
tørr ikke håpe på for mye heller...

Den ventetida er ikkje kjekk nei. Men du får vel smøra deg med tålmodighet ei lita stund til[;)] 

hvor tidlig kan man begynne å få ømme bryster osv?
hmmm... muligheten for at dette er innbil gravid eller noe er STOR,men... har fått en del kviser de to siste dagene,noe je ikke pleier å ha. og puppa er ømme.. sikkert jeg som håper så mye at det her skjer,men. he he

Ønsker deg lykke til, når skal du teste da?

tuuuusen takk dere:)
tar nok en test onsdag eller torsdag tenker je..
onsdag er det 14 dager siden samleie/forhåpentligvis eggløsning så:)
eller tror dekk at jeg skal vente lenger???

Ikke noe vitsi å vente lenger sier je som har fått positivetester tidlig, det er normalt å få positiv test på det tidspunktet, og cb digital gir d positiv 3 dager før IKM så det er nok helt greit.
Billigstrimlene også, jeg fik positiv med dem på dag 10 etter el og dag 12 med min sa, det var første testen på begge.

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med testingen til uken! Håper du er heldig og får fullklaff på denne måten. Det hadde vært kjempekoselig. Krysser fingre og tær !

er så godt å se at je har dere og at dere krysser fingre for meg :)
blir liksom mer positiv av slik:)
tenker jeg kjøper en CB i sluten av uka:) håper virkelig det klaffer denne gangen.

tusen takk for det:)
nå gruer jeg meg masse:/
hatt skikkelig magesmerter de to siste dagene:S

da klarte jeg ikke vente lenger... tok test i dag...
NEGATIV :( :( :( sukk...
trodde og håpa virkelig at det skulle gå denne gangen... etter to omganger med gonal f.
visste at jeg ikke skulle håpe for mye,men er slik det blir bare!
så da vet dere det... ja ja...

ja,det håper jeg å.. nå skal jeg bare gå å vente på mens
men kan man være for tidlig ute når man tester 13 dager etter eggløsning?
ble litt lei nå kjenner jeg[:(]

da får jeg bare håpe videre:) vil i allefall ikke gi opp,selv om det føles slik til tider:S
merker at det er ingenting som skal til før jeg blir veldig sårbar og sint...[8D]

Back
Topp