Gonal F Sprøyte

Jepp, du MÅ oppdatere oss vettu. [:)][:D][:)]
 
Er igang igjen jeg nå, så grugleder meg jeg også.
Hører  med det. [:)]
 
Lykke til på kurset.
 
lykke til da:) hihihi. og takk:)
 
ville bare gi litt info jeg... :)
det grete roede kurset går utrooooolig DÅRLIG:S :( skikkelig å det.. står på samme vekt tall nå etter to uker... enda jeg spis det jeg skal,trener og får i meg de kaloriene som står:S skikkelig deppa blir jeg av slik...
 
så... går bare å venter på fredag,men tida går såååå tregt. håper han sender søknaden med en gang:)
 
i dag er dagen... søknad blir forhåpentligvis sendt:)
klokka ti har vi fått time. gruer meg litt,men er spent oxo.
dere inne her får selvfølgelig beskjed så fort det lar seg gjøre:)
 
 
 
Lykke te i dag[:)][:)][:)]
 
da var det gjort... :) søknaden skulle sendes i løpet av dagen.. dem regna med ca 6måneders ventetid oppi der... men kunne hende det ble både tidligere og seinere...
Jeg er så gla:D endelig...
 
ORIGINAL: Mspower

da var det gjort... :) søknaden skulle sendes i løpet av dagen.. dem regna med ca 6måneders ventetid oppi der... men kunne hende det ble både tidligere og seinere...
Jeg er så gla:D endelig...

 
Så bra. Håper ventetiden ikke blir så lang.
 
håper det kommer brev om at det ikke er mange måneder til:) hihihi..
endelig har jeg begynt å få LITT trua... :)
 
Så bra då[:D][:D] Håpa ventetida blir kort
 
Håper at ventetiden ikke blir så lang for deg, men når det gjelder noen kilo så kan du godt slenge over et par til meg, jeg trenger det vekten går ikke helt opp som planlagt er litt bekymret for det, men det er ikke krise enda, men en sånn 3 kilo så skulle det nok holde, så for du heller jobbe ekstra godt på kurset herretter. Lykke til med Grethe Rode kurset også.
 
du kan godt få maaaange kilo av meg ;) hihihi. fem kanskje?;)
mamma ville ha ti så:p hehehehehe...
 
ja,nå går je bare å venter på brev fra sykehuset oppi trondheim:p he he he... går sikkert ei stund før je får det men...
 
da har jeg forresten gitt opp g.r kurset...
 
går å venter på brev i posten jeg:D noen som vet hvor lang tid det tar før man som regel får svar?
snakker vi uker eller måneder?
 
Ingen brev i posten enda...
noen som vet noen tid på dette??? håper på svar...
ellers har jeg gått å blødd i to uker nå:/ boooooring....
håper virkelig det ordner seg snart... begynner å bli lei.
 
Back
Topp