Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei... prøver inne her å jeg:)
nå har jeg gått igjennom dobbel og trippel hormon kur,og fem dager med gonal f sprøyta.
skal til gyn nå etterpå.... noen andre her som har noe å si om den sprøyta...?
legen kalte det mild prøverør...
-Linda-
aha.. var hos lege nå.. det var forandring...
to egg som var 8,5mm:) så nå ska dem normalt vokse 2mm i døgnet:)
tilbake i morra for å se om det er voksing... noe jeg virkelig håper på.
hva er IVF? hmmm...
Jeg skal gjennom det samme i august! På Gonal - F, samt metformin, primolut og progynova. Men vi skal hjem og gjøre det "naturmetoden". Er spent på hvordan dere går frem? Er og glad om du legger inn dine erfaringer etterhvert, slik at jeg vet hva jeg går til[;)]
Var hos gyn igjen i dag,og har ett egg som vokser normalt visst:)
tirsdag skal det sjekkes igjen og eventuelt settes eggløsningsprøyte.
sprøyta har uansett satt det litt igang...
:)
hvis det ikke blir noe denne gangen skal jeg antageligvis fortsette med noen sprøyter til,en hvis det ikke vil funke med det,så er det snakk om prøverør...
Vi må hjem å gjøre det på naturlig vis etter gyn eller jeg selv har satt eggløsningsprøyte.
hvis det var det du tenkte på? med naturlig ting:)
da må man hoppe til sengs når det har gått 36timer:)
Så spennande dette blir då! Har prøvd det samme, berre at eg fekk puregon. Men det var for vanskelig å stimulera fram eit egg. Fekk for mange, så eg fekk ikkje el.
i morra skal jeg på sykehuset å forhåpentligvis sette eggløsnings sprøyta.
satser på at det ene egget som vokste har vokst mere.. skal være mellom 18 og 20mm visst.
så.. i morgen rundt halv ellve skjer det. *håååååper*
ett egg er vel bedre enn ingen?:)
da har jeg vært hos gyn.igjen:)
egget har normal str slik det er like før eggløsnings sprøyta ska settes. så skal dit att i morra bare for å sette den:)
egget var stort og fint:) nå ble jeg veldig glad:) håper virkelig det vil gå nå:)
tusen takk:D håper det er min tur nå:)
kan jo hende det funker bra og kanskje ikke.. men det vil tiden vise:) glad for at gonal f har funka i allefall;)
da har je vært på sykehuset å tatt denna eggl.sprøyta...
fyyyyy så lang og tjukk nål :S bah... men det gikk bra. merka det nesten ikke:)
så... i morra kveld er det bare å hoppe i høyet.. :p
hvor lang tid tar det ca før en graviditet kan slå ut på en tester man kjøper?
bare hvis je er heldig liksom;)
Jeg hadde nok ventet til 14 dager etter EL, men CB kan vel slå ut inntil 4 dager før IKM (IKM er altså den dagen du venter mensen. Dog ikke alle som får mensen på dag 14 eksakt da..). Jeg hadde nok prøvd å vente til IKM dagen uansett da, så er man sikker på at det ikke er en kjemisk graviditet[:)]