Gonal f, se hit

Hvilke dose er jo veldig individuelt, jeg har AMH på 38 tror jeg det var, gikk på 150ie og ble overstimulert med det. Du må nesten bare høre med klinikken før du tar den :) Lykke til!

Støtter det som sies over her om at set er veldig individuelt. Jeg har AMH på opp mot 50 og gikk bare på 125 IE. Ble lett overstimulert så det ble totalfrys.

Jeg har fått 150 ved begge uttak

Fikk rettet opp dosen, så krysser fingrene for å slippe overdosering. Aner ikke hva min amh er på, men fikk lavere dose så håper de tar tilbake medisinene jeg har fått for mye av. Mange tusen ekstra ut..

Man får ikke retunert medisiner tror jeg :( Mitt apotek nektet i hvert fall. Men så hadde jeg bare to sprøyter ekstra da.

Man får ikke retunert medisiner tror jeg :( Mitt apotek nektet i hvert fall. Men så hadde jeg bare to sprøyter ekstra da.

Apotek tar ikke medisiner som har forlatt lokalet i retur, dessverre.. :(

Apotek tar ikke medisiner som har forlatt lokalet i retur, dessverre.. :(

Den kampen er verdt å ta når sykehuset har sendt med meg skjemaet som tilhører en annen person, og ringet rundt medisinene jeg skulle gi til apoteket på det arket uten navn ut fra dette.

Den kampen er verdt å ta når sykehuset har sendt med meg skjemaet som tilhører en annen person, og ringet rundt medisinene jeg skulle gi til apoteket på det arket uten navn ut fra dette.
Men resepten var vel i ditt navn, eller? Du får vel medisin fra apoteket som i resepten, ikke i doseringsarket?

Men resepten var vel i ditt navn, eller? Du får vel medisin fra apoteket som i resepten, ikke i doseringsarket?

Reseptene er i mitt navn, men tre forskjellige doser lå inne, klare for å gis ut etter doseringsskjema som kom etterpå. Der ligger medisin for flere uttak inne, så de mente det ikke var rart det ikke ble oppdaget der.
Dvs. medisinen ble gitt ut fra doseringsarket siden det bare var å hente ut fra det.

Back
Topp