gomorgen dere mammaer:)

hhennes

Forumet er livet
hvordan planer jar dere for dagen idag?

jeg må prøve å få rydde litt. og gå en tur i det fine været:)

Jeg skal levere en haug med Tupperwarer... .også skal vi reise over til Sandefjord til svigers og være der frem til fredag tenker jeg[:)]

Vi skal på 5 mnd kontrollen i dag. Gleder meg masse til å veie og måle snuppa, ikke så mye til vaksinene. Men det gikk veldig greit sist, så jeg er ganske rolig [8D] Ellers er det avslappning sammen med snuppa og mannen som står på planen [:D]

Vi ska kos oss i heile dag,som vanlig[:D]
Ska på babysvømming idag å få diplom å[:D]
Så blir det en trilletur eller 2...[:)]

Har ingen planer i dag , men vil til sandnes eller kvadrat[8D]

Noen som vil henge seg på? Helst til Kvadrat

Vi skal trille en tur til byen i sola  Skal innom banken, nav, hente fotografbilder av
mini... Og generelt bare kikke litt. Hørte jeg shoppe ja? [8D][:D] Også kommer sivigermor
innom for å hilse på småen. Hun bare MÅ se hvor stor han har blitt (siden søndag) :p

Skal rydde og vaske før jeg får besøk av 3 skjønne damer med 3 skjønne babyer!

Vi skal på besøk til naboen (kona til fetteren min). Hun har ei lita snuppe på snart 3 mnd, dit kommer også to av søstrene mine med barna sine og kona til en annen fetter med jenta si på 3 uker [:)] Gleder meg!

Har ingen planer i dag , men vil til sandnes eller kvadrat

jeg kan ta en tur til sandnes. orker ikke å gå på kvadrat. er så mye folk.. tihi.. ikke i form til noe kvadrattur idag. Er ikke folkesky;)
men kan ikke bli før i ca 12 tiden.

Jeg skal levere en haug med Tupperwarer... .også skal vi reise over til Sandefjord til svigers og være der frem til fredag tenker jeg

tupperware er gøy:) skal ha selskap den 27 mai jeg. Er det noen som trenger noe eller har lyst å komme er det bare å si ifra:)

Go morgen til deg og :)

Eg skal på babysang før eg skal på besøk til skjønne Shauri og Alexander[:)].

sjokokakemons
Medlem

Medlem siden: 15.11.2008
Status: pålogget Go morgen til deg og :)

Eg skal på babysang før eg skal på besøk til skjønne Shauri og Alexander.

kos dere:)

Vi ska kos oss i heile dag,som vanlig
Ska på babysvømming idag å få diplom å
Så blir det en trilletur eller 2...

så gøy da..
du er så sprek;)

God morgen :)
i dag skal vi trille oss en tur å bare slappe av:) så skal vi på babysvømming, gleder oss masse:D
så skal jeg å sambo slappe av å kose oss sammen når lillegull har sovnet i kveld:D

Tja, blir litt små ærender i dag trooor jeg, hvis sambo kunne vært hjemme med mini så jeg slipper å drasse rundt med vogna i tillegg hehe vil bare fort inn og fort ut igjen fra butikkene [8D]
Og så blir det en spinning time i kveld [8|]

ORIGINAL: awenka

jeg kan ta en tur til sandnes. orker ikke å gå på kvadrat. er så mye folk.. tihi.. ikke i form til noe kvadrattur idag. Er ikke folkesky;)

Ok.. jeg kan kanskje glo i sandnes litt da om ikke noen vil være med til kvadrat[8D]

Jeg gir en lyd hvis jeg ombestemmer meg og drar til kvadrat (har gavekort der[8D])

quote:

quote:

Ok.. jeg kan kanskje glo i sandnes litt da om ikke noen vil være med til kvadrat

Jeg gir en lyd hvis jeg ombestemmer meg og drar til kvadrat (har gavekort der)

ok. jeg tar det som en tur:) men gi beskjed.

har en treåring hjemme fra barnehagen som er småsyk og ikke orker noenting. Så her blir det passing av barn på stor skala. Akkurat nå ser vi på barbie film: svanesjøen og etterpå skal vi rydde rommet hennes og skifte på senga hennes. (hun synes det er gøy å være med på "voksen ting" [:D])
Minste snuppa sover i vogna si på verandaen  og der blir vel hun en stund til tenker jeg. I to tiden reiser vi for å hente mannen på jobb så blir det i alle fall en liten tur utenfor husets fire vegger.

quote:

quote:

Ok.. jeg kan kanskje glo i sandnes litt da om ikke noen vil være med til kvadrat

Jeg går til Sandnes nå , så tar jeg sikkert en tur til kvadrat etterpå[;)]

quote:

quote:

quote:

Jeg går til Sandnes nå , så tar jeg sikkert en tur til kvadrat etterpå

ok

Back
Topp