GO'MÅÅREN

mille.

Gift med forumet
God morgen alle sammen!

Er ikke ofte vi er tidlig nok oppe til å få skrive denne tråden... hehe
Men vi er somregel våkne på denne tiden, pappa'n til malin er stille som en elefant når han skal på jobb!![:@][:o][:D]

I dag skal vi en tur til oldemoren på besøk.
ellers ingen planer.. [:)]

ha en fin torsdag!!! (himmel.... snart helg igjen)[:o]

gudd morning!!![:)][:)]
filip sov fra 18.30-6.45. hihihi. andre natten på rad han har sovet helt rundt!! helt av seg selv..

vi skal på lunch til ei venninne som bor i byen. så skal hun passe han mens jeg skal på jobbintervju.
og selvfølgelig har mannen min stukket av med vogna, så jeg må ta han på armen på bussen. festlig!![>:]

go morgen..her skjer det ikke mye..bare slapper av og nyter tia hjemme jeg[:D] ja tenk det er snart helg igjen[&:] det går så fort..mannen er i sandeid og skal skifte frontrute på bilen sån at den blir eu godkjennt[:)] ha en flott torsdag 6 des[:D]

God Morgen [:D]
Vi har en litt større Malin på besøk i dag (snart 4 år). Skal finne på noe artig med henne [:D][:D]

God morgen!!

Vi skal på kjøpesenter og gå på kafé med noen venninner. Men det blåser stiv kuling og regner sidelengs, så det blir en frisk tur bort dit.

Ellers må jeg få ryddet og vasket litt, vi skal snart ha visning.

good morning girls... skal til byen med søtnosa vi da...
kanskje kjøpe gave til kjæresten til Haakon ( Selena)
skal gå til byen, det er lenge siden selv om det bare er 20 min å gå.....hmmm[:-]

God morn damer!! Her ska vi bare kose oss heime me vasking..[8D] Gubben kommer hjem tidlig i dag så kanskje vi får oss en tur ut på kjøpesenter å se etter julegaver!! Har vell egentlig ikkje begynt enda me dem[8D] 
Ha en kjempefin dag alle sammen[:D]

God morgen[:)]
Idag skal vi på julegaveshopping når gubben er ferdig på et møte. Vi har ikke kjøpt en eneste gave, så er kanskje på tide[:)]

Back
Topp