Gollemor

haha, det er jo vil du bli millinær på tv idag er det ikke? [8D] alle kan få hjerneteppe da! hvis det var det du fikk..

ORIGINAL: 3xS

haha, det er jo vil du bli millinær på tv idag er det ikke? [8D] alle kan få hjerneteppe da! hvis det var det du fikk..

Har tv2-nekt for tiden, for jeg vil faktisk ikke vite når det vises[:D] Så ille er det!

Det var ikke jernteppe heller, egentlig. Jeg var så fokusert på å snakke meg gjennom nedtellingen, for det var SÅÅ viktig sa dem. Og da ble jeg midlertidig hjernedød. I det jeg går ut av stolen igjen, tenkte jeg bare "HÆÆÆ?? svarte jeg DET???"!

Det begynner kl.20 [;)]
Lurer jammen meg på om jeg skal se på det i dag, og droppe fangene på fortet. Hehe

ORIGINAL: BølleBella

Det begynner kl.20 [;)]
Lurer jammen meg på om jeg skal se på det i dag, og droppe fangene på fortet. Hehe

[:)]
Tviler på at min fadese er med i dag, altså.
Men jeg håper det. Så er jeg ferdig med møkka. JEg kan jo ikke håpe at hele Nydalen går i lufta, så..

ORIGINAL: slisabeth

Jaggu har jeg ventet lenge på den episoden der du er med nå! ÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååååååååå

Hjertet mitt stoppet litt nå[&o]
Trodde du skrev at jeg var med nå[:-]

ORIGINAL: Gollemor

ORIGINAL: 3xS

Har tv2-nekt for tiden, for jeg vil faktisk ikke vite når det vises[:D] Så ille er det!

Det var ikke jernteppe heller, egentlig. Jeg var så fokusert på å snakke meg gjennom nedtellingen, for det var SÅÅ viktig sa dem. Og da ble jeg midlertidig hjernedød. I det jeg går ut av stolen igjen, tenkte jeg bare "HÆÆÆ?? svarte jeg DET???"!

er visst bare reprise som går nå.
men han Pål som var nettopp og vant 80 tusen han vet jeg hvem er [:D] og han han ringte var lærern min på ungdomsskolen [:D]

Jaggu har jeg ventet lenge på den episoden der du er med nå! ÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååååååååå

Jeg ler og ler, det var litt med vilje. Hahahaha, ert ert ert

ØY! Jeg turte i alle fall å stille opp[;)][8D]

Jeg ler og ler, det var litt med vilje. Hahahaha, ert ert ert

ØY! Jeg turte i alle fall å stille opp[;)][8D]

Men kan du ikke si hva du svarte feil på? Eller harru taushetsplikt?

Jeg har sagt for mye allerede[&o]

skrudde akkuratt på, er du ferdig, eller kommer du senere? [:)]

Syns hverfall du er tøff som turte å stille opp i det hele tatt, hadde aldri jeg turt[;)]

ORIGINAL: Trine83

skrudde akkuratt på, er du ferdig, eller kommer du senere? [:)]

Er ikke der i dag

ok, det var synd[&o]

Back
Topp