Golf stv og barnesete

Apeloffen

Forumet er livet
Det er jo ikke verdens mest romslige bil. Og med de lange bena mine så blir det jo enda mindre plass[8D]

Har acta graco C.C, som Jonas skal overta etterhvert. Elias har sittet forovervendt i den. Kjøpte bilen i sommer, så har ikke fått prøvd den bakovervendt ennå.

Noen som kan si meg om det i det hele tatt blir plass til setet i bilen...??[&:]

ingen....?

Har ikkje prøvd det setet i Golf bil, men har montert det for ei i en liiiten pegåt [:D]
Da me har funne ut e atte setet tar minst plass om da blir montert i midten i baksetet, då får ein stilt på begge framseto uten problem [:)]
Meina og eg har høyrt atte da va den tryggaste plassen å montera på uten at eg ska sei da heilt sikkert [:D]

Har foresten setet sjøl, montert i ein v70, men e vel ein viss forskjell på v70 å golf [8D]

ja, det er jo den tryggeste plassen. Men kan det setet plasseres i midten da? Husker ikke hvordan det monteres...[8|]

Asså cc står for cosmic comfort sant? Den kan stå i midten ja[:)]
Eg meina bestemt da sto i bruksanvisningo..menne når du spørr sånn blir eg usikker...huff no må eg dobbel sjekka[&:]

Joda, står i bruksanvisningo atte da går [:D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Asså cc står for cosmic comfort sant? Den kan stå i midten ja[:)]
Eg meina bestemt da sto i bruksanvisningo..menne når du spørr sånn blir eg usikker...huff no må eg dobbel sjekka[&:]

Joda, står i bruksanvisningo atte da går [:D]

hehe ja det er det det står for[:D]

Ja da kan han jo kanskje plasseres der da.. vi får se hva som skjer etter hvert. Han skal få sitte lengst mulig i det setet han har nå da[:)]

Back
Topp